پویش «فعالیتهای خوب مدرسه من» آغاز بهکار کرد
مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پویش «فعالیتهای خوب مدرسه من» را برگزار کرده است.
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پویش «فعالیتهای خوب مدرسه من» را برگزار کرده است. اهداف این پویش شامل «معرفی ویژگیهای یک مدرسه خوب از نگاه دانشآموزان، معلمان و والدین»، «معرفی رخدادهای ناب و منحصر به فرد آموزشی و پرورشی مدارس» و «اشتراک لحظههای شادی و نشاط مدارس» است. علاقهمندان برای شرکت در این پویش میتوانند ویدیوهای یک دقیقهای خود را از مدرسه و کلاسهای درس در صفحات مجازی خود با هشتگهای #مدرسه_قوی/ #ایران_قوی/ #معلم منتشر کنند و عکس از صفحه خود به همراه اصل ویدیو را در آیدی شاد به آدرس @kelase_man ارسال کنند و ضمن شرکت در این پویش از جوایز نفیس بهرهمند شوند. پایان پیام/
20:20 - 22 مهر 1402