اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

نماینده بابل: تهدیدهای اسرائیل علیه ایران یاوه‌گویی و حرف‌های بیهوده است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه صهیونیست‌ها در مقابل یک قدرت بزرگ همچون جمهوری اسلامی، کوچک بوده‌اند، اظهار کرد: تهدیدهای اسرائیل علیه ایران یاوه‌گویی و حرف‌های بیهوده است.

نماینده بابل: تهدیدهای اسرائیل علیه ایران یاوه‌گویی و حرف‌های بیهوده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، اخیراً یک مجری تلویزیون اسرائیل در جملات تهدید آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرده است: رژیم ایران در هدف است.

در همین راستا، مهدی سعادتی بیشه‌سری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا، گفت: در ابتدا عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان الأقصی» را به همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: عملیات طوفان‌الأقصی خواب را از چشم دشمنان اسلام و مردم فلسطین ربود و چنان تحول و ترسی ایجاد کرده که توازن منطقه را برهم زده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات غافلگیر کننده «طوفان‌الأقصی» مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کردند و در حملاتی پیروزمندانه موجب وحشت سرمداران این رژیم کودک‌کش شدند. همچنین تاکنون بیش از هزار صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این عملیات بی‌سابقه، با نفوذ جوانان فلسطینی هیمنه نداشته صهیونیست‌ها را درهم شکست، اظهار کرد: انجام هرگونه اقدام متقابل از سوی اسرائیلی‌ها نمی‌تواند این شکست بزرگ را جبران کند، زیرا جبهه مقاومت با انجام یک عملیات ترکیبی هم از طریق امنیتی و هم از طریق اطلاعاتی، نظامی و سایبری، توانست ضربه هولناک و کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها وارد کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: صهیونیست‌ها در مقابل یک قدرت بزرگ همچون جمهوری اسلامی کوچک بوده و تهدیدهای آنها یاوه‌گویی و حرف‌های بیهوده است لذا می‌بینیم اسرائیل از عملیات طوفان‌الأقصی ترسیده و هنوز جرعت به عملیات زمینی پیدا نکرده است.

سعادتی بیشه‌سری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی را فاقد مشروعیت می‌داند، تصریح کرد: به فرموده حضرت امام (ره) «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» و نیز بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

نماینده بابل در مجلس خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها توان مقابله با قدرتمندترین نیروی مردمی جهان که در دست بسیجیان ما بوده و نیز توان مقابله با اراده و ایمان مردم ایران و قدرت رهبر معظم انقلاب را ندارند، زیرا این رژیم ضعیف و قدرتش پوشالی و توخالی است لذا اقدام به تهدیدها و بیهوده‌گویی‌ها می‌کند.

وی در پایان ضمن اشاره به شکل‌گیری انسجام و وحدت بالا بین مسلمانان جهان، گفت: با انسجام و وحدت مسلمانان و ایستادگی در برابر این رژیم کودک‌کش، در نهایت با وعده قطعی خداوند پیروزی بزرگ نصیب حزب الله خواهد شد. 

پایان پیام/        

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول