اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تداوم روند صادرات نخود پیگیری می‌شود

رئیس شورای ملی نخود با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر کشاورزی در رابطه با تداوم روند صادرات نخود، گفت: وزیر قول مساعد در خصوص پیگیری و رفع مشکل مذکور را دادند.

تداوم روند صادرات نخود پیگیری می‌شود

ناصر مرادی، رئیس شورای ملی نخود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از پیگیری برای تداوم روند صادرات نخود در راستای اهمیت حفظ بازارهای جهانی این محصول خبر داد.

وی ادامه داد: از چندی قبل زمزمه‌های ممنوعیت صادرات محصول نخود به گوش می‌رسد که به محض مطرح شدن این موضوع، پیگیری‌ها از سوی شورای ملی نخود آغاز و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد.

رئیس شورای ملی نخود گفت: در سنوات گذشته نیز صادرات نخود چند بار ممنوع و با پیگیری جدی شورای ملی نخود این ممنوعیت مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اخیرا با همراهی محمد رشیدی عضو هیأت رئیسه و نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دفتر محمدعلی نیکبخت وزیر کشاورزی حضور یافتیم، وزیر قول مساعد در خصوص پیگیری و رفع مشکل مذکور را دادند.

نائب رئیس اتاق بازگانی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رتبه اول استان کرمانشاه در تولید نخود، صادرات این محصول برای کرمانشاه اهمیت دو چندانی دارد و از همین رو با جدیت توسط اتاق بازرگانی کرمانشاه دنبال می‌شود.

مرادی اضافه کرد: صادرات نخود علاوه بر کمک به افزایش درآمد نخودکاران، ارزآوری مناسبی را نیز برای کشور به همراه دارد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول