اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

لاجوردی: استقبال از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» بیانگر اثرگذاری در عکس‌العمل به موقع است

نماینده تهران گفت: استقبال عموم مخاطبان از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» نشان می‌دهد عکس‌العمل به موقع و روزآمد نسبت به وقایع و فتنه‌ها تا چه حد می‌تواند با روشنگری بر جامعه مخاطب اثرگذار باشد.

لاجوردی:  استقبال  از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» بیانگر اثرگذاری در عکس‌العمل به موقع است

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، زهره سادات لاجوردی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بعد از انتشار کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» از آثار عکس‌العمل به موقع در انتشار این کتاب گفت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: استقبال عموم مخاطبان از کتاب «دروغ زن، زندگی، آزادی» نشان می‌دهد عکس‌العمل به موقع و روزآمد نسبت به وقایع و فتنه‌ها تا چه حد می‌تواند با روشنگری بر جامعه مخاطب اثرگذار باشد.

وی افزود: این کتاب که به همت انتشارات خبرگزاری فارس چاپ شده؛ بیش از ۳۸هزار دروغ رسانه‌های ضدایرانی را تحت سه عنوان اصلی دسته‌بندی و مستند نموده است که شامل سناریوی کشته‌سازی ضدانقلاب، دروغ‌های اغراق‌آمیز جماعت اپوزیسیون و فعالیت‌های مخرب و ضداجتماعی برخی سلبریتی‌ها ‍‌می‌باشد و در نوع خود اقدام ارزشمندی درباب تبیین حربه‌های رسانه‌ای دشمنان و معاندان است.

لاجوردی با بیان اینکه امروز، جنگ نرم و ترکیبی در اتاق‌های فکر دشمنان ما، ابعاد جدید و پیچیده‌ای به خود گرفته است افزود: عدم عکس‌العمل به‌موقع و متناسب و فقدان بینش صحیح نسبت به مواجهه با آنها می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را ازجمله کاهش سرمایه ملی و کمرنگ شدن هنجارها و ارزش‌های دینی و ملی را به همراه داشته باشد؛ زیرا، طرح‌های براندازانه چندبعدی سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونی بر کارکردهای اجتماعی و مذهبی و روابط بین افراد با یکدیگر و نیز افراد با حاکمیت تمرکز یافته و این‌گونه است که روزی شاهد گرم کردن تنور قومیت‌گرایی و روزی شاهد شعله‌ورساختن فتنه‌های جنسیتی هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که در کار فرهنگی بخش‌های مختلف لازم و ملزوم یکدیگر و یا مکمل هم هستند. از همین رو، روشنگری در عرصه رسانه نیز باید با استفاده از همه ابزارها و امکانات صورت پذیرد. لذا، شایسته است که به موازات تولیدات مکتوب و یا برگرفته از آنها،  اقدامات تبیینی در عرصه‌های بصری مانند فیلم و مستند نیز گسترش یابد تا در زمانی کوتاه شاهد ارتقای دانش رسانه‌ای در سطح ملی باشیم.

سید محمد میری مسئول انتشارات خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال مردم از این کتاب از اتمام چاپ دوم کتاب «دروغ زن زندگی آزادی» خبرداد و گفت: چاپ سوم این کتاب از فردا روانه بازار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول