اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیشرفت پروژه های کریدور بین المللی مرزهای شمال‌غرب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیشرفت دو پروژه مهم حذف نقاط پرحادثه در کریدور بین المللی منتهی به پایانه های مرزی بازرگان و رازی خبر داد.

پیشرفت پروژه های کریدور بین المللی مرزهای شمال‌غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر به شهرستان خوی با حضور در پروژه های ساماندهی تقاطع همسطح ایواوغلی و سه راهی قره ضیاءالدین از رفع مشکلات اجرای آن خبر داد و گفت: تقاطع همسطح ایواوغلی بعنوان یکی از پروژه های حذف نقطه پرحادثه، بطول نزدیک به ۳ کیلومتر با مبلغ قرارداد ۳۶.۵ میلیارد تومان در حال حاضر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که دارای معارض شخصی بود و با جلب رضایت مالک، نسبت به رفع اقدام شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی سه راهی قره ضیاءالدین بطول ۷۴۷ متر در حال حاضر از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، ادامه داد: این طرح با مبلغ قرارداد ۱۰۷ میلیارد ریال با هدف تقاطع قره ضیاالدین به منظور روان‌سازی ترافیک و ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای در دست انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دو پروژه محرومیت زدایی روستای گوگرد بطول ۵‌کیلومتر و زره ال سرمه بطول ۵.۲ کیلومتر افزود: عملیات پروژه راه روستایی گوگرد شامل زیرسازی، پل ۸ متری، پنج پل لوله ای و یک پل متری و روکش محور بوده و از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برخوردار است.

دست نشان اعتبار پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی زره ال سرمه را ۱۲.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و اضافه کرد: این پروژه از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول