اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

نماینده مشگین شهر: رژیم صهیونیستی با وجود بحران‌های داخلی و خارجی درحال نابودی است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه اسرائیل در قد و قواره‌‌ای نیست که بتواند ایران را تهدید کند، گفت: رژیم صهیونیستی با وجود بحران‌های داخلی و خارجی درحال نابودی است.

نماینده مشگین شهر: رژیم صهیونیستی با وجود بحران‌های داخلی و خارجی درحال نابودی است

محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، در خصوص تهدید یک مجری تلویزیون اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: اسرائیل در قد و قواره‌‌ای نیست که بتواند کشوری بزرگ و تاریخی همچون جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند زیرا رژیم صهیونیستی با وجود بحران‌های داخلی و خارجی درحال نابودی است.

وی با بیان اینکه اسرائیل با بدترین شرایط داخلی از جمله بحران مشروعیت، کارآمدی و امنیت مواجه بوده و درحال رنج بردن است، اظهار کرد: بین ارکان رژیم صهیونیستی اختلاف سنگینی بروز کرده لذا برای آنکه یک نوع انسجام بین خودشان ایجاد کنند نیاز به بزرگ‌کردن یک تهدید و دشمن خارجی دارند.

نماینده مشگین‌شهر در مجلس با اشاره به تشکیل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام با اشغال سرزمین مردم، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت بوده و این سبب تهدید امنیت این رژیم هم از داخل و هم از مرزهای خارجی می‌شود لذا برای آنکه بتواند این بحران را به خارج از مرزهای خویش منتقل کند از این گزافه‌گویی‌ها و تهدیدها انجام می‌دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل گروه‌های مردمی و جبهه‌های مقاومت همچون حماس تن و بدنش می‌لرزد، حال چطور توان تهدید جمهوری اسلامی ایران را دارد.

این درحالی است که، اخیراً نیروهای مقاومت فلسطین از جمله حماس در عملیات غافلگیر کننده «طوفان‌الأقصی» مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کردند و در حملاتی موفقیت‌آمیز موجب وحشت سردمداران این رژیم کودک‌کش شدند و تاکنون بیش از هزار صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

عباس‌زاده مشکینی در پایان ضمن اشاره به بحران‌های موجود در رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل الان به دلیل چالش‌های داخلی و تهدیدهای خارج از مرز دچار بحران شدید شده است و ما می‌بینیم دولت این رژیم با وجود درگیری‌های سیاسی زیاد در مسیر فروپاشی قرار دارد.

اخیرا یک مجری تلویزیون اسرائیل در جملات تهدید آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: رژیم ایران در هدف است.

پایان پیام/   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول