اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تلاش دشمن برای تغییر جای جلاد و شهید با جنگ ترکیبی رسانه‌ای

امام جمعه موقت نکا عوض کردن جای جلاد و شهید را از هدف‌های جنگ ترکیبی رسانه‌های دشمنان اسلام دانست و هوشیاری و بصیرت مردم را در خنثی‌سازی نقشه دشمنان حائز اهمیت خواند.

تلاش دشمن برای تغییر جای جلاد و شهید با جنگ ترکیبی رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد ظهر امروز در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) استان در خصوص تهاجم ترکیبی دشمن گفت: رهبر انقلاب در سال ۱۴۰۰ به تهاجم ترکیبی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، دیپلماسی و  رسانه‌ای اشاره داشت.

وی با یادآوری اینکه ۳۰۰ آیه در قرآن در خصوص شناخت دشمن نازل شده، افزود: اولین دشمن آشکار، شیطان است و دومین و سومین دشمن بشر بر اساس ایات کلام الله مجید یهود و مشرکین هستند.

وی چهارمین دشمن بشر را منافقین برشمرد و ادامه داد: همه این دشمنان در مواجهه با اسلام در صدیت با اسلام متحد شده و طی بیش از ۴۰ سال  حکومت جمهوری انقلاب اسلامی ایران و ملت واحده ما را تحریم اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و رسانه‌ای کردند.

موحد فاجعه شیراز، مجلس شورا و... را تهاجم امنیتی دشمن خواند و گفت: دشمن از رسانه شدیدترین عملیات روانی را از طریق رسانه در جنگ ترکیبی علیه ایران بکار برده است که بر اساس سند معتبر، ۱۵۰میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی از آن استفاده می‌کنند.

امام جمعه موقت نکا، شایعه‌سازی را از اقدامات دشمن به وسیله رسانه برشمرد و افزود: شایعه نقش تاثیرگذاری در جامعه دارد؛ به‌طوری‌که حتی نخبگان و شخصیت‌ها را هم فریب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خواستگاه حضرت موسی در مصر و حضرت عیسی در بیت المقدس بوده و امروز  ۳میلیارد مسیحی در اروپا و ۲میلیارد یهودی در آمریکا سکونت دارند و کسی بر آن معترض نیست، افزود: امروز دشمنان اسلام چون از رشد اسلام هراسانند با القا موضوعاتی می‌خواهند اسلام را مرتبط با اعراب (عراق و عربستان و...) منحصر کنند و مانع گسترش آن شوند، لذا حتی برای اختلاف انگیزی در بین مسلمانان نقشه کشیده و می‌گویند، اسلام در سرزمین اعراب اتفاق افتاده و ربطی به ایران یا دیگر کشورها ندارد.

موحد با اشاره به  القاء دشمنان به جامعه مبنی بر اینکه فلسطینیان مقصر اصلی جریان ورود صهیونیزم به آن سرزمین هستند و نباید تاوانش را دیگر کشورها و مردم مسلمان پس دهند، افزود: با نیرنگ و خیانت بخشی از سرزمین فلسطین  را به یهودیان صهیونیزم دادند که همان موقع مردم فلسطین و جنبش آزادی بخش فلسطین با شناسایی خائنان، آنان را مجازات کردند.

وی عوض کردن جای جلاد و شهید را از هدف‌های جنگ ترکیبی رسانه‌های دشمنان اسلام دانست و هوشیاری و بصیرت مردم را در خنثی‌سازی نقشه دشمنان حائز اهمیت خواند.

وی کار سوم رسانه‌های دشمن در جنگ ترکیبی علیه ملت مومن ما را شبیه‌سازی یاد کرد و گفت: دشمنان با ابزار رسانه از خاصیت شبیه‌سازی استفاده کردند تا ذهن جهانیان را نسبت به واقعیت تغییر دهند، لذا در این اقدام  با وجود آوردن داعش برای بسیج و سپاه شبیه سازی درست شد تا عملکرد زشت، خبیثانه و جنایتکارانه تکفیر، داعش و عوامل آن موجب ایجاد تردید و جنگ روانی در انظار و اذهان مردم کشور و جهانیان شود و سپس علیه این دو نهاد مقدس و انساندوستانه اقداماتی صورت دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول