اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت قاطعانه مردم استان اصفهان از مردم غزه + فیلم و عکس

مردم شهرهای مختلف استان اصفهان با برپایی راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین از مقاومت دلیرانه مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

حمایت قاطعانه مردم استان اصفهان از مردم غزه + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم شهرهای مختلف استان اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور با برپایی راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین از مقاومت دلیرانه مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف استان اصفهان حاکیست مردم نمازگزار در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

شهرستان نایین

مردم انقلابی شهرستان نایین در روز جمعه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور در نماز جمعه، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر پیروزی معجزه‌گونه جوانان غزه، همگام با سایر مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

شهرستان خور و بیابانک

مردم شهرستان خوروبیابانک به مناسبت پیروزی شکوهمند و عزت‌آفرین مردم غزه؛ همگام و هم‌صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در روز جمعه ۲۱ مهرماه راهپیمایی کردند.

 

شهرستان نطنز

مردم شهرستان نطنز با حضور یکپارچه در راهپیمایی از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

 

 

بادرود

 

 

شهرستان اردستان

راهپیمایی محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزات فلسطین و جبهه مقاومت همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردستان نیز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شد.

 

زواره

 

شهرستان دهاقان

به شکرانه پیروزی‌های جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم فلسطین، مردم دهاقان جمعه ۲۱ مهرماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد حضرت فاطمه(س) تا مقابل این شهرداری راهپیمایی کردند.

 

 

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول