اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد: وظیفه دینی و شرعی ما حمایت از فلسطین مظلوم است

امام جمعه موقت خرم‌‌آباد حمایت از فلسطین را واجب دانست و گفت: به لطف خدا و قدرت محور مقاومت مجاهدین فلسطینی، اسرائیل نه تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، بلکه از درون هم متزلزل شد و امروز اسرائیل موجودیتش را در خطر می‌بیند و این وعده خدا است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد: وظیفه دینی و شرعی ما حمایت از فلسطین مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز در جهان اسلام فلسطین است، اظهارکرد: ۷۵ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت سخت‌ترین ظلم در طول تاریخ بشریت قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: خانه‌های فلسطینیان مرتب توسط رژیم نجس، منحوس و غده سرطانی اسرائیل ویران می‌‌شود، مساجد، مدارس و بیمارستانها را ویران می‌کنند، کودکان مظلوم را قتل عام می‌کنند و کسی هم نفس نمی‌کشد.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: موسسان این غده چرکین همه در این جنایت‌ها شریک هستند و اگر مجاهدین قیام‌ نکنند اینها کارشان ویرانی است.

شمسی‌فر با شکست اسرائیل توسط مجاهدین ظرف یک هفته گذشته، گفت: اسرائیلی که شعار از نیل تا فرات را فریاد می‌زد و در شش روز کشورهای اسلامی را شکست داد، امروز به بدترین شکل ممکن متحمل شکست شد.

وی بیان کرد: رژیم منحوس اسرائیل این همه جنایت کرده، کودکان را قتل عام کرده، آب، برق و گاز را قطع کرده، مانع رسیدن دارو می‌شود و خبرنگار را می‌کشد که خبر منتقل نشود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تاکید کرد: مردم فلسطین مظلوم هستند و وظیفه دینی و شرعی ما دفاع و یاری آنها است.

شمسی‌فر با اشاره به اینکه سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم منحوس اسرائیل نفس نمی‌کشند، گفت: اگر کوچکترین اتفاقی در کشور غربی بیفتد ندای سازمان ملل بلند است، رسانه‌ها فریاد می‌زنند، اما امروز جلوی چشم دنیا جنایت می‌شود و صدا از کسی بلند نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت‌ها حمایت نظامی، سیاسی، و لجستیکی از مردم فلسطین است،‌ خاطرنشان کرد: وظیفه مردم هم حمایت مالی و رسانه‌ای است، چرا رسانه‌ای، چون رسانه در دست دشمن است، این همه جنایت در حال وقوع است و یکی از رسانه‌های غربی نه تنها منعکس نمی‌کنند بلکه جای ظالم و مظلوم را هم عوض می‌‌کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: راهپیمایی یکی از اقداماتی است که با آن ندای مظلومیت را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

شمسی‌فر با تاکید بر اینکه رژیم منحوس و حامیان پلید او بدانند که پیروزی وعده خداست و در حال محقق شدن است، گفت: به لطف خدا و قدرت محور مقاومت مجاهدین فلسطینی اسرائیل نه تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، بلکه از درون هم متزلزل شد، امروز اسرائیل موجودیت را در خطر می‌بیند چون وعده خدا است.

وی با بیان اینکه اسرائیل با خوی حیوانی و درندگی هرگز نمی‌تواند جبران شکست کند، عنوان کرد: رژیم منحوس این همه کشته و اسیر را ندیده، دیوار حائل فرو می‌ریزد و مجاهدین به شهرک‌های اسراییل حمله می‌کنند، اسرائیل نمی‌تواند این شکست را بپوشاند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همانطور که رهبری فرمودند جوانان ما در آنجا نماز خواهد خواند.

شمسی‌فر با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس نیز گفت: دشمن به ضعف خودش در برابر قدرت ایران پی برده و هر روز یک نقشه می‌کشد، امروز سعی دارد انتخابات را کم رنگ کند.

وی به چهار راهبرد رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات چهار راهبرد رهبری است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت خرم‌‌آباد تاکید کرد: همانطور که نماینده ولی فقیه در لرستان در ۲۷ مرداد اشاره کرد؛ هیات اجرایی باید امانتدار، عدالت و حسن شهرت داشته باشد و نباید به فرد و گروهی تمایل داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول