اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سراسر گیلان علیه رژیم کودک‌کش فریاد انزجار سر دادند

راهپیمایی مردم گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش آغاز شد.

سراسر گیلان علیه رژیم کودک‌کش فریاد انزجار سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گیلانیان ولایتمدرا و خالقان حماسه بصیرتی هشت دی امروز هم در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعد از نمازجمعه راهپیمایی کردند.

مردم گیلان با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

مردم گیلان در رشت راهپیمایی خود را از مسیر مصلای امام خمینی (ره) آغاز و به سمت میدان فرهنگ حرکت کردند.

 

مردم آستانه‌اشرفیه نیز بعد از پایان نمازجمعه از مسیر باشکوه در مسجد جامع با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل به سمت حرم مطهر شهدای این شهر حرکت کردند.

 

مردم شهرستان لاهیجان نیز در صفوف به هم فشرده مسیر مسجد جامع میدان وحدت به سمت میدان در خیابان شهید کریمی شهدای این شهر را با سردادن شعارها صد استکباری علیه رژیم جعلی صهیونیستی انزجار خود را اعلام کردند.

600

مردم و نمازگزاران شهر لنگرود نیز بعد اقامه نماز پرفیض جمعه،  در حمایت از عملیات پیروزمندانه و موفقیت آمیز جبهه مقاومت موسوم به طوفان الاقصی، از مسجد جامع لنگرود تا میدان انقلاب اسلامی شهر راهپیمایی کردند.

مردم لنگرود در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

 

 

مردم ولایتددار شفت به عنوان یکی از محروم‌ترین شهرهای کشور نیز همانند سراسر مردم گیلان پس از پایان نمازجمعه، حضور باشکوهی در راهپیمایی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشتند.

مردم شفت با سر داد دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل را اعلام کرده و خواستا پایان دادن کودک‌کشی این رژیم و بیداری جهانیان شدند.

 

 

مردم غیور تالش از شیعه تا سنی در کنار یکدیگر و در صفوف وحدت آفرین شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و خباثات این رژیم جنایت‌کار را محکوم کردند.

 

مردم دیندار آستارا پس از اقامه خطبه‌های نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل از عملیات فلسطینی‌ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.

 

مردم و نمازگزاران شهر فومن نیز بعد اقامه نماز پرفیض جمعه، در حمایت از عملیات پیروزمندانه و موفقیت آمیز جبهه مقاومت موسوم به طوفان الاقصی، از مسجد جامع تا مرکز شهر راهپیمایی کردند.

 

مردم شهرستان صومعه سرا نیز در صفوف به هم فشرده مسیر مسجد جامع تا مرکز این شهر را با سردادن شعارها صد استکباری علیه رژیم جعلی صهیونیستی انزجار خود را اعلام کردند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول