اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فریاد قمی‌ها بر سر متجاوزان صهیونیستی به آسمان رفت

مردم شهر مقدس قم برای حمایت از فلسطینی‌ها بعد از تجمع و اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی و با اعلام انزجار خود نسبت به صهیونیست‌ها بر همراهی کشورهای اسلامی با مسلمانان فلسطین تاکید کردند.

فریاد قمی‌ها بر سر متجاوزان صهیونیستی به آسمان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اقشار مختلف مردم قم با همراهی پرشور طلاب، روحانیون و علما در مصلای قدس گردهم آمدند و نماز جمعه امروز را به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی اقامه کردند.

آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره شکست سنگین رژیم صهیونیستی از جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و در سال‌های آینده از جغرافیای جهان خذف خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار حسین تناور فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) نیز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز بودند که با محوریت قدرت جبهه مقاومت و لزوم آزادسازی قدس شریف با همراهی مسلمانان جهان سخنرانی کردند.

 

مردم قم بعد از نماز جمعه از مصلای قدس به سمت خیابان شهدا و چهارراه شهدا حرکت کرده و با فریاد شعارهای ضدصهیونیستی، انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است»، «بیت‌المقدس صحنه قیام است، آزادیش با قدرت اسلام است» و «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» از جمله شعارهایی است که در راهپیمایی امروز مردم قم سرداده شده است.

 

حضور چشم‌گیر جوانان و نوجوانان از نکات جالب راهپیمایی امروز مردم قم در اعلام حمایت از مردم فلسطین است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول