اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش ۲ برابری سرانه دانش‌آموزی در شهرستان سرچهان

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات‌دولت به فارس گفت: مدرسه‌سازی، جاده‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی را شهرستان سرچهان در دستور کار دولت قرار خواهیم داد.

افزایش ۲ برابری سرانه دانش‌آموزی در شهرستان سرچهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وزیر آموزش و پرورش در سفر استانی هیات‌دولت به فارس از زمین چمن دبیرستان فرهنگ با مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری به میزان ۷۰۰ میلیون تومان، در قالب طرح شهید سلیمانی در شهر کره‌ای بهره برداری کرد.

مراد صحرایی در حاشیه افتتاح زمین چمن دبیرستان فرهنگ گفت: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی این هشتادمین مدرسه در استان فارس است که زمین چمن مصنوعی آن به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته او، در طرح شهید سلیمانی بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ فضای پرورشی پیش‌بینی شده بود که تا کنون ۲۰۰۰ طرح به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات‌دولت به فارس در جمع نخبگان سرچهان گفت: انتظارات مردم باید متناسب با ظرفیت‌های منطقه، استان و کشور باشد.

وی ادامه داد: ایجاد رشته‌های کشاورزی و متناسب با صنایع بومی در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای سرچهان در دستور کار قرار می‌گیرد. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمرکز‌زدایی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: مدرسه‌سازی، جاده‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی را در این شهرستان در دستور کار دولت قرار خواهیم داد.

مراد صحرایی از دو برابر کردن سرانه آموزشی مدارس سرچهان خبر داد و گفت : با توجه به نیاز دانش‌آموزان، مطالعه تأسیس کانون فرهنگی ورزشی در این شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر، با دانش آموزان و فرهنگیان نیز دیدار کرد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول