اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد

برج علم و فناوری استان فارس در ادامه سفر دوم هیات دولت به استان فارس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

برج علم و فناوری استان فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از استانداری استان فارس، احداث برج پارک علم و فناوری که از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان فارس بوده است، امروز (پنجشنبه ) در پارک علم و فناوری استان فارس گشایش یافت.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در حاشیه این مراسم گفت: پارک‌های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند ؛ خودشان و شرکت های مستقر در آنان از حمایت برخوردار می شوند.

وی به حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص احداث این پروژه اشاره کرد و دافزود:این پروژه در پارک علم و فناوری استان فارس از ١٠ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری‌های رییس پارک و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.

رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین اظهار داشت: در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک‌هایی که کار را شایسته و با دقت جلو می‌برند و شرکت‌های خوب مستقر می‌کنند، هم خود پارک و هم شرکت‌های مستقر در آن را حمایت می‌کنیم.

دهقانی فیروزآبادی به ظرفیت‌های استان فارس اشاره و تصریح کرد: استان فارس از نظر ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان فارس از نظر توان انسانی چیزی کم ندارد و از نظر زیرساختی نیز با همت مسوولان استانی و همچنین معاونت علمی از حمایت‌های لازم برخوردار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول