اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خداحافظی امام جمعه کرمانشاه بعد از ۱۶ سال

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

خداحافظی امام جمعه کرمانشاه بعد از ۱۶ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز از جمع خبرنگاران از خداحافظی حضرت آیت‌الله مصطفی علما با مردم شریف، انقلابی و قدرشناس استان کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آیت‌الله علما در اسفندماه سال ۱۳۸۶ و با حکم مقام معظم رهبری به امامت جمعه و نمایندگی ولی معظم فقیه در شهر و استان شهید پرور کرمانشاه منصوب شد. 

شهرستانی خاطرنشان کرد: آیت‌الله علما همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و این روحیه را در منش و روش خود مدنظر داشته که به برکت آن توانست؛ کرمانشاه را به یکی از محوری‌ترین استان‌ها در حفظ وحدت و انسجام ملی بین ایلات، عشایر و گروه‌های مختلف مذهبی و سیاسی تبدیل کند.

وی یادآور شد: آیت‌الله علما مدت ۲۳ سال نیز با حکم امام راحل(ره) به امامت جمعه شهرستان سیرجان منصوب ومنشأ خدمات گسترده معنوی و فرهنگی بوده است. 

شهرستانی گفت: اینک بعد از قریب شانزده سال این عالم مجاهد و روحانی عارف واصل در روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه۱۴۰۲ آخرین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه را اقامه و با مردم قدرشناس، انقلابی و ولایت‌مدار استان کرمانشاه پس از چهار دهه سنگربانی امامت جمعه خداحافظی خواهند کرد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هفته آینده برگزار خواهد شد و مراتب به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول