اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واژگونی و انفجار تانکر حمل سوخت در محور اردستان-اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی یک تانکر حمل سوخت گازوئیل در محور اردستان-اصفهان و انفجار آن خبر داد.

واژگونی و انفجار تانکر حمل سوخت در محور اردستان-اصفهان

 منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۱۳ دقیقه عصر امروز تانکر حامل سوخت گازوئیل در کیلومتر ۲۰ جاده اردستان-اصفهان واژگون و منفجر می‌شود.

وی افزود: به دنبال این حادثه تیم‌های امدادی اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس، راهداری و مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

شیشه‌فروش بیان کرد: در حال حاضر آتش‌نشانی در حال اطفای حریق است و تردد به کندی صورت می‌گیرد و عوامل پلیس راه در حال بازگشایی جاده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: این حادثه یک مصدوم آقا ۳۲ ساله داشت که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: اصفهان چهارراه ارتباطی در مرکز کشور و مسیر حمل و نقل سوخت است بنابراین رعایت استانداردهای ایمنی توسط شرکت‌هایی که حمل و نقل سوخت را انجام می‌دهند، ضروری است زیرا در صورت بروز حادثه سبب اختلال در تردد و ایجاد ترافیک، آلودگی هوا و خاک می‌شود.

شیشه فروش با بیان اینکه تردد تانکرهای حمل سوخت در شب خلاف است، گفت: ناوگان حمل و نقل سوخت باید رعایت الزامات ایمنی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: آیین‌نامه مواد نفتی به شرکت نفت و شرکت‌های حمل و نقل مواد نفتی ابلاغ شده است که بر اساس این آیین‌نامه باید مسیر حرکت مواد سوختی خطرناک با پلیس هماهنگ شود و بدون هماهنگی تردد نکنند.

 

 

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان نیز در این باره گفت: عصر امروز انفجار تانکر حمل سوخت گازوییل در کیلومتر ۲۰ جاده اردستان – اصفهان به اورژانس گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه خاطرنشان کرد: مصدوم این حادثه آقای ۳۲ سال به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شد.

به گزارش فارس، روزانه بیش از هزار و ۳۰۰ تانکر از انبار شهید منتظری برای ۱۴ استان سوخت حمل می‌کنند، در این راستا ناوگان حمل و نقل سوخت باید رعایت الزامات ایمنی را انجام دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول