اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

ابهامات نسبت به ادامه حضور رئیس کل بانک مرکزی رژیم صهیونیستی

مدیرکل سابق بانک مرکزی رژیم صهیونیستی گفت: رئیس کل بانک مرکزی این رژیم با وجود تمام شدن دوران مسئولیتش، باید به فعالیت خود ادامه دهد.

ابهامات نسبت به ادامه حضور رئیس کل بانک مرکزی رژیم صهیونیستی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، درحالی‌که بانک مرکزی رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود که می‌خواهد برای کمک به حفظ ارزش پولی این رژیم 30 میلیارد دلار ارز به بازار تزریق کند، اما این رقم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا 45 میلیارد دلار افزایش داده و برای جلوگیری از سقوط ارزش شِکِل حجم زیادی ارز وارد بازار کرده است.

از سوی دیگر کارنیت فلاگ، مدیرکل سابق بانک مرکزی رژیم صهیونیستی، اعلام کرده که رئیس کل کنونی بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اگرچه دوران مسئولیتش تمام شده، اما با توجه به درگیری‌های نظامی کنونی باید به فعالیتش ادامه دهد.

البته امیر یارون، رئیس کل کنونی بانک مرکزی رژیم صهیونیستی، هم درباره تمایلش برای حضور در ریاست بانک مرکزی رژیم صهیونیستی برای یک دوره دیگر اظهارنظری نکرده و پیشتر این گمان می‌رفت از ریاست این بانک کنار برود.

قرار بود هفته پیش امیر یارون، که پیشتر استاد اقتصاد دانشگاه وارتون پنسیلوانیای آمریکا بوده، برنامه خود برای دور بعدی ریاست بانک مرکزی رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه دهد، اما آغاز درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطینی شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر داده است.

البته هنوز مشخص هم نیست که آیا نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی آن گونه که قانون اجازه می‌دهد به وی اجازه ادامه فعالیت خواهند داد یا خیر.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول