اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

واکنش قارایی به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین+ فیلم

جواد قارایی که به عنوان ایرانگرد در میان مردم ایران و حتی برخی از کشورهای دیگر شناخته می شود، به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین واکنش نشان داد و تاکید کرد که «رژیم اسراییل ظالم است و ظلم و ظالم پابرجا نخواهد ماند«.

واکنش قارایی به دروغ شبکه منوتو درباره فلسطین+ فیلم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، جواد قارایی کارگردان، تهیه‌کننده و راویِ مستند ایرانگرد به‌دروغ‌های شبکه من و تو در صفحه خود به دروغ شبکه منوتو واکنش نشان داد و نوشت:

«درود بر هم‌وطنان جان و بیکران سپاس از پیام‌های پرمهرتان به مناسبت تولد حقیر. با همه وجود دوستتان دارم. پوزش مرا به‌خاطر قراردادن سپاسم در این پُستِ پر درد بپذیرید. 

همواره از جنگ و خونریزی و ظلم بیزار و متنفرم و برای تمام مردم جهان صلح می‌خواهم و برای ایران و ایران پیشرفت و رفاه و بی شک دلمان از تورم، تخریب‌ها، بی انصافی‌ها و ظلم و خیانت برخی مسئولین و جان‌باختن هموطنان عزیزمان در حوادث اخیر غمگین است و می‌سوزد اما، انسانیت و شرف و انصاف را قربانی نمی‌کنم و مسائل را مخلوط نمیکنم.

دیدم شبکه بی انصافِ من و تو یک فیلم در بین فیلم‌هایش از جنگ رژیم قاتل اسرائیل و فلسطین قرار داده و با اندوه از فداکاری یک پدر اسرائیلی گفته و مبارزان فلسطین را در تمام پست‌هایش تروریست و آدم بده و مردم اسراییل را مظلوم و آدم خوبه خطاب کرده.

 

 

یاد فیلم جان دادنِ یک کودک و پدر بی‌دفاع فلسطینی در آغوش هم توسط قاتلان اسراییلی مقابل دوربین افتادم که در قسمت دوم این فیلم می‌بینید.

فرض کنیم هیچ دین و مذهبی در دنیا وجود ندارد. آن‌وقت مردم یک کشور دو درصد از زمین‌هایشان را به هر دلیل به یک سری دیگر از مردم که کشور مستقلی ندارند اما پول و قدرت دارند بفروشند و آنها بیایند با زور اسلحه و کشتار, باقی کشورشان را غصب کنند و آن‌هارا از سرزمین خودشان کوچ اجباری دهند و خانه هایشان را تخریب کنند که نتوانند بازگردند. یک دولت زوری تشکیل دهند و طی ۷۵ سال بیش از ۵۰۰ شهر و روستا را تخریب و بیش از ۱۰۰ هزار نفر مظلوم که بیشترشان زن و کودک هستند را به قتل برسانند و با این‌همه جنایت، توقع داشته باشند که فلسطینی‌ها اقدامی نکنند!

فرض کنید خانه‌ای دارید، بخشی از انباری خانه را به یک غریبه می‌فروشید اما او با اسلحه و چند زورگیر وارد خانه می‌شود و می‌گوید کل خانه‌ات مال من است و تو فقط حق داری در یک اتاق‌خواب زندگی کنی. اعتراض می‌کنی اما او زن و فرزندانت را به قتل می‌رساند و تو را با تحقیر بیرون می‌اندازد. با لحاظ انصاف و انسانیت و وجدان حالا بگو در این شرایط چه میکنی؟ کشتار انسان‌های بی‌گناه با هر دین و زبان بی شک غم‌انگیز و محکوم است. اما آنکه همه چیزش را ربوده و همه‌کسش را کشته‌اند، چگونه حق خود را بگیرد در زمانه‌ای که جامعه جهانی ۷۵ سال است که فقط تماشاگر است؟ اکنون تمام غزه را محاصره، برق را قطع و از ورود آب و غذا و کمک برای نجات هزاران زن و کودک بی دفاع جلوگیری می‌کنند و می‌گویند غزه را با خاک یکسان می‌کنیم. بی‌خدا و بی‌دین هم که باشیم، وجدان داریم. رژیم اسراییل ظالم است و ظلم و ظالم پابرجا نخواهد ماند. آزاده و باوجدان باشیم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول