اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کنگره‌ بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان آغاز شد

پنجمین کنگره‌ بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

کنگره‌ بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پنجمین کنگره‌ بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران صبح امروز در تالار حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.

دانشمندان فیزیولوژی و فارماکولوژی سراسر کشور و سایر کشورها، محققان داخلی و خارجی، مسؤولان ارشد کشور، استان و همچنین مسؤولان دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این کنگره حضور دارند.

پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران ۳۰۰ سخنران دارد و ۴۶ سمپوزیوم و سخنرانی هشت تا ۱۴ محقق در هر سمپوزیوم در این کنگره برنامه‌ریزی شده است.

حدود ۹۰۰ مقاله علمی شامل ۵۵۰ مقاله به‌صورت پوستر و ۳۴۳ مقاله به همراه سخنرانی در پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران ارائه می‌شود.

همچنین ۲۵ مقاله دانشمندان خارجی در این کنگره بین‌المللی ارائه و ۲۵ کارگاه آموزشی و تحقیقاتی نیز برگزار می‌شود.

هم‌زمان با بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، دومین رویداد استارت‌آپی با موضوع فیزیولوژی، داروشناسی و داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رقم می‌خورد.

بیست و ششمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول