اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خالد القدومی: آیا جهانیان به رژیم کودک‌کش فشار آوردند؟

رئیس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران گفت: بعد از جرائم ۷۵ ساله رژیم غاصب صهیونیستی، به جهانیان پیام‌های بسیاری را فرستادیم اما آیا آن‌ها به این پیام‌ها گوش دادند و به این رژیم کودک‌کش برای رعایت حقوق بشر فشار آوردند؟

خالد القدومی: آیا جهانیان به رژیم کودک‌کش فشار آوردند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، خالد القدومی رئیس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران در نشست جهان پس از اسرائیل(جانمایی طوفان الاقصی در تحقق نظم نوین جهان) که با حضور رهبران ادیان و مذاهب و برخی شخصیت‌های منطقه‌ای به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان تهران در محل سالن سمن‌های شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: بعد از جرائم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی و محاصره کردن غزه و تحویل و تبدیل زندگی مردم به زندان توسط این رژیم کودک‌کش، به جهانیان پیام‌های بسیاری را فرستادیم اما آیا آن‌ها به این پیام‌ها گوش دادند و به این رژیم برای رعایت حقوق بشر فشار آوردند؟ خیر هیچکس این کار را نکرد.

وی با بیان اینکه بعد از این همه تحمل کردن، صبر مردم به پایان رسید و طوفان الاقصی زیر پرچم این مسائل آغاز شد، افزود: مناطقی که مرسوم به شهرک صهیونیستی است طبق قوانین بین المللی جزء مناطق اشغالی میهن ما است و حتی ساکن این شهرک‌ها مساوی با سربازان رژیم غاصب صهیونیستی و حتی تربیت نظامی و اسلحه دارند و تابحال به طور مکرر حرمت مسجد‌الاقصی را شکسته و نمازگزاران را آزار داده‌اند.

راهی به غیر از مقاومت نداریم

رئیس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران ادامه داد: ما راهی به غیر از مقاومت نداریم اما دشمن تابحال خسارات زیادی متحمل شده‌ و اکنون اسرا و سربازان رژیم غاصب صهیونیستی در جاهای امن و در تونل‌های مقاومت نگهداری می‌شوند.

خالد القدومی عنوان کرد: این نکته هم بسیار مهم است که الان آمریکا دارد حماقت بزرگی را مرتکب می‌شود و با حضور در دریا با کشتی‌های جنگی اعلام جنگ می‌کند اما آیا ما با آمریکا کار داریم؟ یا اسرائیل ایالت ۵۳ آمریکا است؟ یا بحرانی که برای رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاده است مساله داخلی آمریکا است؟ 

از دنیای عرب می‌خواهیم در قافله آزادی قدس شرکت کنند

وی گفت: این رژیم که پشت آن کل استکباران است از خانه عنکبوت سست‌تر است و مبارزان ما ژنرال‌های رژیم غاصب را به اسارات گرفته‌اند لذا ما در مقطع تاریخی هستیم و از دنیای عرب می‌خواهیم در قافله آزادی قدس و کل فلسطین شرکت کنند.

رئیس دفتر جنبش حماس فلسطین در ایران افزود: بعضی رسانه‌های غربی خواستند مقاومت را با تروریسم و داعش و تکفیری یکی کنند؛ متاسفانه این سازش جدی آمریکایی است و باید هوشیار باشیم و این حادثه را درست و انسان‌دوستانه مبتنی بر اتفاقی که در فلسطین اتفاق می‌افتد روایت کنیم.

خالد القدومی در پایان بیان کرد: ما خواهان جنگ نیستیم اما در برابر جنگی که رخ داده ایستادگی فراوان داریم و در این خصوص چیزی برای از دست دادن نداریم و راه آزادی آغاز شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول