اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

عزم امورمالیاتی استان قم برای تسهیل تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

نشست مشترک مدیران اداره کل امور مالیاتی استان قم با مدیران و جمعی از سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

عزم امورمالیاتی استان قم برای تسهیل تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست مدیران امور مالیاتی با مدیران و سرمایه‌گذاران منطقه سلفچگان، با هدف آشنایی دقیق مدیران و کارشناسان اداره‌کل امورمالیاتی با فرآیند تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد، داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه سلفچگان به تشریح اقدامات ضورت گرفته برای جبران عقب افتادگی های زیرساختی و همچنین حمایت از سرمایه گذاران و تلاش برای تسهیل تولید در این منطقه پرداخت. 

حسین نیرو بخش مدیرکل امور مالیاتی استان قم نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید منطقه ویژه شاهد افزایش سرمایه گذاری و تحرک فعالان اقتصادی هستیم، با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکنندگان استان را وظیفه خود می دانیم، اظهار کرد: برخی مشکلاتی که در حوزه امورمالیاتی برای سرمایه گذاران این منطقه به وجود امده به واسطه عدم شناخت دقیق نوع فعالیت آنها در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است که مصمم شدیم در این جلسه با حضور مدیران و کارشناسان خود به صورت دقیق با فرآیند کار یک فعال اقتصادی در منطقه ویژه آشنا شویم تا بتوانیم بر اساس این شناخت دقیق تصمیمات را اخذ و تسهیلاتی مالیاتی را در اختیار تولیدکنندگان منطقه قرار دهیم. 

در ادامه نشست رنجبریان معاون صنایع و امورگمرکی منطقه به تشریح روند تولید در منطقه پرداخت و کارشناسان امورمالیاتی سوالات خود پیرامون این موضوع را مطرح کردند. 

در انتهای نشست چند تن از سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به بیان مشکلات و مسائل مالیاتی خود پرداختند.

همچنین مقرر شد جلسات مشترک بین دو مجموعه به صورت مستمر برگزار شود تا در نهایت به رفع مشکلات سرمایه گذاران بیانجامد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول