اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دستگیری سرشبکه های اصلی یک باند فساد

رئیس کل دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری 4 نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان این استان خبر داد.

دستگیری سرشبکه های اصلی یک باند فساد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد خبر داد و گفت: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشا، کارچاق کنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضائی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: عزم دستگاه قضائی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض باهر فردی در هر رده‌ای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد.

حجت‌السلام ابراهیم حمیدی به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت ۴متهم، ۶ نفر کارشناس رسمی دادگستری و ۸ نفر کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضائی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حمیدی در پایان از اقدامات موثر حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان، تمامی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی، قضات و کارمندان دادگستری استان کرمان، به ویژه رئیس دادگستری و دادستان جیرفت در زمینه مبارزه و مقابله با باند‌های فساد اقدام می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول