اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجدی: «سراجی» دچار هیجان انتخابات شده و امیدوارم رقابت سالم باشد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص حضور در انتخابات هیات فوتبال استان تهران ارائه کرد.

ماجدی: «سراجی» دچار هیجان انتخابات شده و امیدوارم رقابت سالم باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در خصوص حضور در انتخابات هیات فوتبال استان تهران، اظهار داشت: بچه تهران هستم وظیفه دانستم خدمتی را بعد از 35 سال بازی و کارکردن در فوتبال تهران، انجام بدهم.

ماجدی در مورد اینکه آیا ممکن است فردی به نفع او انصراف بدهد، گفت: باید از تمام پتانسیل‌هایمان استفاده کنیم که در این انتخابات رای خوبی بیاوریم. ائتلافی را صورت دادیم و دیشب صحبت کردیم. عزیزان همه از کارشناسان خوب فوتبال هستند و نیاز تهران هم افراد فوتبالی و تحصیل کرده است. 

وی در خصوص انتشار یک فایل صوتی، عنوان کرد: 2 نفر در مورد من صحبت می‌کنند که جزو مجمع و رای دهنده‌ها نیستند. شکایتی را تنظیم کردم که فردا وکیلم کار را دنبال خواهد کرد. مطمئن باشید به سرنخ نهایی می‌رسم. همه این صدا را شنیدید. فکر می‌کنید دسیسه است یا همینطوری بیرون آمده؟ اصلا نوع صحبت‌ها و پرسش‌ها این است که علیه من باشد. سابقه و تجربه من مشخص است. زیر بار این حرف‌ها هم نخواهم رفت. من هم اصلا صحبتی نکردم. گفتم در استعدادیابی هستم. این فایل صوتی همه جامعه فوتبال را زیر سوال برده است. همه باید فشار بگذارند سرنخ را پیدا و معرفی کنیم. باید مشخص شود چه کسی این کار را کرده و چه اتفاقی افتاده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود شانس اصلی ریاست هیات فوتبال استان تهران است، اظهار داشت: خودم یک رای دارم. اگر دوستانم هم رای داشته باشند، 3-2 رای می‌شود.

ماجدی در مورد اینکه قرار است فردا پس از 15 سال فرد جدیدی رئیس هیات فوتبال تهران شود، گفت: ما فوتبالی هستیم و سعی می‌کنیم کار را جلو ببریم. واقعا کار سختی است. 15 سال با یک روش و استراتژی جلو رفته، الان قرار است تغییر پیدا کند. اکثر افراد مخصوصا فوتبالی‌ها با تغییر مخالف هستند. لذا زمان می‌برد. ان‌شاالله هرکسی انتخاب می‌شود برنامه ویژه‌ای داشته باشد. یادمان نرود این انتخابات یک سال و نیم است و نمی‌توان برنامه بلند مدت داشت.

وی در خصوص اینکه سراجی اعلام کرده کاندیداهای دیگر بهتر است پول خرج نکنند و در فضای سالم و عادلانه رقابت کنند، اظهار داشت: من در مورد خودم صحبت می‌کنم نه افراد دیگر، هرکسی هرچه گفته خودش پاسخگو است. این هیجانات در همه انتخابات هست. امیدواریم سالم باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول