اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

چرا محور فلسطینی به زنان و کودکان صهیونیست حمله نمی‌کند؟

برخلاف مظلوم‌نمایی رسانه‌های حامی رژیم‌صهیونیستی، تصاویری وجود دارد که نیروهای مقاومت به زنان و کودکان اسرائیلی آسیب نمی‌زنند.

چرا محور فلسطینی به زنان و کودکان صهیونیست حمله نمی‌کند؟

فارس پلاس؛ روایت روز - رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی»، موج رسانه‌ای را با موضوع مظلوم‌نمایی برای رژیم صهیونیستی شروع کرده است. رسانه‌های فارسی‌زبان به تبعیت از کارفرمای جدید خود، مشغول به مظلوم‌نمایی برای رژیم اشغالگر هستند. کار به جایی رسید که مخاطبان ثابت این رسانه‌ها لب به اعتراض باز کرده و درباره حمایت این شبکه از رژیمی که کلکسیونی از جنایت در کارنامه خود دارد، سوال می‌کنند. اخیرا یک بیننده در تماس تلفنی به شبکه منوتو درباره حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و مجری مجبور به قطع صدای وی می‌شود! این بیننده می‌گوید: «چرا اینقدر از جنایات اسرائیل دفاع می‌کنید؟ پولی که می‌گیرید چشمتان را بر حقایق و مظلومیت مردم فلسطین کور کرده است.»
 


به‌هرحال بر جهانیان پوشیده نیست که غزه مظلوم است و رژیم صهیونیستی ظالم، اما این رسانه‌ها به دنبال القای عکس آن، در چند روز اخیرند. آنچه که به مخاطبان خود نشان می‌دهند، بزک رسانه‌ای است ولی واقعیت چیز دیگری است.

ویدیویی از دوربین‌های مداربسته به تازگی منتشر شده است که نیروهای مقاومت در ورود به شهرک‌های مجاور با نظامیان صهیونیست درگیر می‌شوند و دراین‌بین زنان صهیونیست، در تیررس نیروهای مقاومت حضور دارند اما به آنها آسیبی نمی‌زنند.
 


در شروع عملیات طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت وارد شهرک‌های مجاور می‌شوند زنی که کودک در بغل دارد، در مواجهه با نیروهای القسام وحشت می‌کند، نیروهای مقاومت زن و کودک اسرائیلی را به مناطق امن می‌فرستند و خطاب به آنها می‌گویند: «انسانیت با ماست نه با آنها، بپوش، بپوش، بچه دارد. نگران نباش کسی به شما دست نمی‌زند.»
 


شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با زنی مصاحبه می‌کند که روایت آمدن نیروهای مقاومت به خانه آنها را توضیح می‌دهد. زن اسرائیلی با تعجب می‌گوید: «به آنها(نیروهای فلسطینی) گفتم من دو بچه دارم، به انگلیسی به من گفتند نگران نباش ما مسلمانیم و به شما آسیب نمی‌رسانیم.»
 


اعتراف دیگر کانال ۱۲ «اسرائیل»: به گواه شهرک‌نشینان اسرائیلی اطراف غزه، نیروهای قسام شاخه نظامی حماس زنان و کودکان را به حال خود رها کردند و بر دیوار منازل نوشتند که «قسام کودکان را نمی‌کشد».

 


در ویدیویی دیگر مبارز کتائب قسام وارد یک منزل عصبی شده که در آن یک پیرزن صهیونیست همراه نوه‌ی کم‌توانش‌حضور دارند، می‌گوید: «بنا به دستور پیامبر ما مسلمان و مجاهد هستیم، زن نمی‌کشیم، بچه نمی‌کشیم، پیر نمی‌کشیم، معلول نمی‌کشیم، امروز دستور پیامبر را اجرا کردیم و جنگجویان را کشتیم و غیرنظامی ها و کودکان را رها کردیم.»
 


این در حالی است که رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که علیه مردم فلسطین و لبنان مرتکب جرم و جنایت شده است. نمونه آن جنایت صبرا و شتیلا  در تاریخ ۱۶ سپتامبر سال ۱۹۸۲ در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا در لبنان است. شمار شهدای این جنایت ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر از مجموع ۲۰ هزار ساکن اردوگاه‌های صبرا و شتیلا اعلام شد که زن، کودک و سالخورده در این جنایت به شهادت رسیدند.
 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول