اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۲۳ واحد تولیدی راکد استان ایلام احیا شد

استاندار ایلام از احیا ۲۳ واحد تولیدی راکد استان ایلام در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

۲۳ واحد تولیدی راکد استان ایلام احیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان، احیای واحد‌های راکد و نیمه‌فعال است و در این راستا نهضت احیای واحد‌های راکد با همین هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: به همین منظور، هدف‌گذاری برای احیا ۳۹ واحد راکد و نیمه فعال و همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی، طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته که در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۲۳ واحد احیا و یا افزایش ظرفیت صورت گرفته است.

 بهرام‌نیا افزود: از این ۲۳ مورد ۸ واحد تولیدی راکد احیا و ۱۵ واحد تولیدی نیز افزایش ظرفیت داشته‌اند که منجر  به اشتغالزایی ۱۲۲ نفر شده است، ۱۶ واحد باقیمانده نیز در ۶ ماهه دوم سال‌جاری احیا یا افزایش ظرفیت خواهند داشت.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه به‌منظور روشنگری و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی، همه طرح‌ها راستی‌آزمایی می‌شوند، ادامه داد: به مدیران اعتماد داریم، در جلسات باید از کلی‌گویی پرهیز و در کارگروه‌ها شفاف، گویا و مبرهن، مردم در جریان اقدامات انجام گرفته قرار گیرند.

وی با بیان اینکه واحد راکد احیا شده به واحدی اطلاق می شود که دارای محصول باشد، گفت: هفته آینده به‌همین منظور جلسه ویژه بررسی آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی، راکد، نیمه فعال و واحدهایی که افزایش ظرفیت داشته‌اند، بررسی و تصمیمات لازم در جهت هدف‌گذاری در ۶ ماهه دوم سال در این جلسه اتخاذ خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول