اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

قالیباف خطاب به صباغیان:با اظهارات نسنجیده به مجلس، دیگران و خودتان ظلم نکنید

رئیس مجلس خطاب به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره جلوگیری از اظهار نظر نمایندگان در برنامه هفتم گفت: هرچیزی حد و مرزی دارد برادر عزیز، با گفتن چنین اظهاراتی، به مجلس، خودتان و بقیه ظلم نکنید.

قالیباف خطاب به صباغیان:با اظهارات نسنجیده به مجلس، دیگران و خودتان ظلم نکنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۱۸ مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و مروست در مجلس خطاب به هیأت رئیسه مجلس ضمن اشاره به اینکه برخی بندها تجمیع می‌شود و برنامه خوبی ننوشته و تحویل دولت های بعدی نخواهیم داد، گفت: در جریان برنامه نمی توان تذکر و اخطار داد. همچنین پیشنهادات مطرح نمی شود و صحبت مخالفان و موافقان هم محدود شده است.

صباغیان بافقی با بیان اینکه مسئولیت این موضوع با نمایندگان است، افزود: هیات رئیسه، رئیس مجلس و کمیسیون تلفیق هم مواد را کم و زیاد می‌کنند و این روش درستی نیست و خلاف آئین نامه است.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: برنامه هفتم سنگین و زمان بررسی آن محدود است و در جریان دغدغه های شما قرار داریم . تقاضا می کنیم به گونه‌ای اقدام شود که نظرات نمایندگان هم مطرح شود زیرا بیش از ۲۵۰ نماینده نمی توانند در این موضوع مشارکت داشته باشند و برای آن ها محدودیت ایجاد شده است.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در جواب به بافقی نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و مروست در مجلس با اشاره به اینکه شما بارها در مورد ما پشت میکروفن صحبت کردید و قضاوت ناعادلانه نسبت به عملکرد مجلس داشتید و حرف های غیرواقعی به ما نسبت می‌دهید، خاطر نشان کرد: این انصاف نیست و برای استحضار مردم و نمایندگان آماری در مورد اینکه می گویند به ما فرصت صحبت داده نمی‌شود ارائه خواهم داد براین اساس که ۲ سال اول که ایشان نسبت به من معترض بودند، من گفتم که زمان صبحت های من به عنوان رئیس مجلس و ایشان را به میلی ثانیه احصا کنند، از این رو بنده به عنوان رئیس مجلس ۱۳ ساعت صحبت کردم و ایشان ۱۸.۵ ساعت صحبت کردند بعد می‌گویند جلوی صحبت ایشان را گرفته‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هرچیزی حد و مرزی دارد برادر عزیز، با گفتن چنین اظهاراتی به مجلس، خودتان و بقیه ظلم نکنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول