اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آیا دولت از ساخت 1میلیون مسکن در سال عقب‌نشینی کرده است؟

سخنگوی اقتصادی دولت می گوید که در مورد هدف اعلامی گذشته درباره ساخت یک میلیون واحد مسکونی عقب نشینی نخواهد کرد.

آیا دولت از ساخت 1میلیون مسکن در سال عقب‌نشینی کرده است؟

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای برای کنترل قیمت مسکن و رفع نیاز مردم در این حوزه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال بود که در همین راستا دولت تلاش‌هایی برای تحقق این مسئله داشت.

سیداحسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز در نشست خبری خود درباره این موضوع گفت: در حوزه سیاست های و رویکردهای دولت در حوزه مسکن، ما دوگانه ای بین هدف دولت و نظر کارشناسان نمی بینیم. توجه کنید که دولت سیزدهم زمانی شروع به کار کرد که شکاف عرضه و تقاضا و ناترازی جدی در حوزه مسکن وجود داشت و اگرچه در سالهای متمادی عرضه تامین نشده بود هر سال تقاضا نیز بیشتر می شد.

وی افزود: بنابراین دولت باید به منظور جبران عقب ماندگی سالهای قبل ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار می داد و مجلس هم دولت را مکلف کرده بود که این تدابیر را داشته باشد؛ بنابراین در مورد هدف اعلامی گذشته عقب نشینی نخواهیم کرد.

خاندوزی گفت: برخی از بخش ها اعلام کرده اند که اگر زمین در اختیار آنها قرار داده شود حتما واحدهای مسکونی می سازند و در حوزه خودمالکی نیز کمک به حوزه مسکن از سوی بانک مسکن در حال انجام است و یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف با شرایط متفاوت در پروسه ساخت هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول