اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: بدون شک حمایت از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها ادامه خواهد داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مساله فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده است و خواهد بود و تا تحقق آرمان فلسطین حمایت از مردم فلسطین ادامه دارد.

قالیباف: بدون شک حمایت از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی گفت:همواره از اول انقلاب و قبل از انقلاب در بین نیروهای متدین و بعد از انقلاب فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده، است و خواهد بود. بدون شک حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها صورت خواهد گرفت و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با روسای مجالس کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و جنایات صورت گرفته علیه فلسطینی‌ها رایزنی کرده و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

پیش از صحبت قالیباف، نماینده مردم شاهین شهر در تذکری شفاهی گفت: این روزها شاهد مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران هستیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از مبارزه مظلومان در برابر مستکبران در همه نقاط جهان حمایت می‌کند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: این روزها شاهد دد منشی رژیم کودک کش صهیونیستی هستیم، انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی از روسای مجالس سازمان کنفرانس اسلامی دعوت به عمل بیاورد تا راهکارهایی برای پایان دادن و جلوگیری از تکرار وحشی‌گری رژیم صهیونیستی اندیشیده شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول