اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آب گچساران 7 ساعت قطع می شود

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان روز سه شنبه به مدت 7 ساعت قطع می شود.

آب گچساران 7 ساعت قطع می شود

 علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: به جهت تعمیر، بهسازی و وارد مدار بهره برداری کردن شبکه جدید، آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان قطع می شود.

وی بیان کرد: آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان روز سه شنبه به مدت 7 ساعت قطع می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این قطعی آب برنامه ریزی شده می باشد و از ساعت 7 صبح تا ساعت 14 بعدازظهر روز سه شنبه  18مهر ماه 1402 و به مدت 7 ساعت از فرعی اول تا فرعی پانزدهم منطقه کارکنان جنوبی شهر دوگنبدان را دربر می گیرد.

غریبی ضمن عذرخواهی از تمامی ساکنین مناطق یاد شده در شهر دوگنبدان گفت: بروز ٱفت فشار تا عصر روز سه شنبه در منطقه کارکنان جنوبی دور از انتظار نمی باشد.                             

وی عنوان کرد: انتظار داریم مشترکین ساکن در مناطق یاد شده از مصارف غیرضرور آب جدا پرهیز نموده و با پیش بینی و ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد کارکنان خدوم آبفا را در اجرای کامل عملیات کاری همراهی کرده و از دستکاری کنتور، اتصالات و شیرآلات جدا پرهیز کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول