اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

اعتراف به ۲۰۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق محتویات خودرو و اعتراف متهمان به 200 فقره سرقت خودرو در 3 ماه گذشته خبر داد.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت، محتویات داخل خودرو در غرب استان تهران و وصول شکایت مالباخته، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با دعوت از شاکی و تحقیقات از وی دریافتند که شاکی خودروی 206 سفید رنگ خود را شبانه در یکی از خیابان‌های غرب تهران پارک کرده و فردای آن روز هنگام مراجعه متوجه تخریب شیشه عقب و سرقت محتویات داخل خودرو شامل ابزار آلات، کیف حاوی دسته چک، اسناد و مدارک و غیره شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند؛ 2 تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار پس از تخریب شیشه عقب خودرو 206 محتویات داخل خودرو را سرقت و سریعا با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری می‌شوند.

سردار ولی پور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، هر دو سارق را در 2 عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شدند، اما در ادامه پی‌جوئی‌های انتظامی، متهمان به 200 فقره سرقت به همین شیوه و شگرد 3 ماه گذشته اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت شناسایی سایر مالباختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول