اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دکتری حرفه‌ای سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دکتری حرفه‌ای سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد.

تمامی پذیرفته شدگان (اعم از نیمسال اول یا نیمسال دوم) لازم است از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام از طریق سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir اقدام کنند.

تمام پذیرفته‌شدگان لازم سات مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدرک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. 

اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمام دوره پیش‌دانشگاهی یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید ۳-۳-۶ به همراه تصویر آنها.

چنانچه پذیرفته شده اصل مدرک تحصیلی خود را در اختیار نداشته باشد ولی تصویر آن یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه کنند، باید متعهد شود اصل مدرک را قبل از پایان نیمسال اول به دانشگاه تحویل دهد. 

بر این اساس، عدم مراجعه پذیرفته شدگان در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

همچنین شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تامین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. 

علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ ۵ میلیون ریال برای مقطع دکتری حرفه‌ای (عمومی) بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

حق بیمه حوادث مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال است که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت کند. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول