اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: درخشش بانوان ورزشکار ایران موجب سرخوردگی معاندین شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: درخشش بانوان ورزشکار ایران اسلامی در روزهای اخیر موج سرخوردگی معاندین و جریان‌های غربگرا به وضوح روشن است

نماینده مجلس: درخشش بانوان ورزشکار ایران موجب سرخوردگی معاندین شد

الهام آزاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90  مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: پس از شکست‌های پی در پی جریان معاند و منافقین و غربگراها در اغتشاشات و برگزاری رویداد علمی مصطفی(ص) و  پیروزی جریان مقاومت و درخشش بانوان ورزشکار ایران اسلامی در روزهای اخیر موج سرخوردگی معاندین و جریان‌های غربگرا به وضوح روشن است.

وی افزود: یکی از سرفصل‌های اصلی دشمن در اغتشاشات تمرکز بر مباحث جنسیتی بوده که در روزهای اخیر بوق‌های رسانه ای دشمن با تحریف و دروغ قصد دارند تا با انتشار اخبار سیاه و القای نامناسب بودن شرایط زنان در ایران، ضمن سرپوشش گذاشتن بر شکست‌ها خود در ماه‌های اخیر چه در حوزه قدرت نرم اعم از ورزش، دانش و فرهنگ  و چه در حوزه ایدولوژی و قدرت سخت  فضای فضای را برای پروژه‌های خود و خوراک رسانه ای تغییر دهند که با قدرت جمهوری مقدس اسلامی ایران و منویات رهبر انقلاب و هوشیاری مردم شکست دیگر برای دشمنان اسلام رقم خواهد خورد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90  مجلس اظهار داشت: از جمله ادعا‌های پر زرق و برق در رسانه‌ها و محافل سیاسی اروپا و آمریکا حمایت از حقوق زنان بوده است.خشونت فراگیر علیه زنان در انگلیس و اروپا و امریکا وسعت گرفته و غرب در تلاش است تا تصویری مدافع حقوق زنان از خود در افکار عمومی جهان ترسیم کنند و تنها مدعی حفاظت از آسایش و رفاه و امنیت زنان  بوده. ادعاهای نظام سکولار با انتشار آمار وحشتناک خشونت و ظلم به زنان در غرب همخوانی ندارد.

آزاد خاطرنشان کرد: در روزهایی که خشونت علیه زنان در غرب رو بهفزونی است و زنان از امنیت لازم برخوردار نیستند، رسانه‌های جریان سلطه به جای پاسخگویی نسبت به این وضعیت خجالت آور سعی دارند با انتشار اخبار دروغ و سیاه نمایی نسبت به زنان در ابران اقدام کنند.

وی افزود: مسئله‌ی زن و خانواده برای ما، جزو مسائل با اهمیت بالا است و نقش آفرینی زنان در نظام ما پررنگ و موثر بوده و مادران شهدا و همسران شهدا و نخبگان علمی و فرهنگی و ورزشی ما با پوشش اسلامی و با محوریت خانواده این را ثابت کرده اند و غرب است که به زن در حال ظلم است و ما بابت ظلم به جامعه زنان از آن‌ها طلبکاریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90  مجلس اظهار داشت: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی نقش بر آب کردند. انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید و زن از مهمترین ارکان جامعه معرفی شد و حقوق زنان احیا شد و آنها در مشاغل حساس نیز صاحب منصب و نظر شدند و ورودی دانشگاه‌ها برای زنان فراهم شد. 

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول