اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو: یحیی السنوار را باید مُرده فرض کنید

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به فراخوانی ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره به جنگ با گروه‌های مقاومت فلسطینی، مدعی شد که رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را باید «یک مرد مُرده» فرض کرد.

تل‌آویو: یحیی السنوار را باید مُرده فرض کنید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی که با عملیات «طوفان الاقصی» گروه‌های مقاومت فلسطینی از نوار غزه به شکلی بی‌سابقه غافلگیر شده، به تهدید سران جنبش حماس روی آورد.

«دنیل هاغاری» سخنگوی ارتش رژیم تروریست صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که تل‌آویو دستور داده ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره این رژیم برای جنگ با نوار غزه فراخوانده شوند.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، هاغاری با ادعای اینکه نظامیان این رژیم توانسته‌اند کنترل شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را در دست بگیرند، گفت ارتش اکنون در حال حمله به اهداف حماس است.

وی همچنین در ادامه تهدیدهای پوشالی نظامی تل‌آویو، مدعی شد: «یحیی السنوار (رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه)، فرمانده این عملیات است و او را یک مرد مُرده فرض کنید».

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تهدید کرد: «سران نظامی و سیاسی حماس، تمام دارایی‌های آن، قابل حمله و محکوم به فناست».

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داده که شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد و تعداد صهیونیست‌هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از ۱۵۰ نفر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول