اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیامد‌های «طوفان الاقصی» برای منطقه چه بود؟

کارشناس مسائل سیاسی دانشگاه یزد گفت: طوفان الاقصی نشان داد، پیروزی‌های پوشالی اسرائیل در سال‌های گذشته نشان از خیانت، اراده ضعیف و دلبستگی دنیوی سران عربی بوده است.

پیامد‌های «طوفان الاقصی» برای منطقه چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،  اکبر غفوری شامگاه یکشنبه در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهونیستی نشان از قدرت پوشالی این رژیم بودو سران این رژیم را در بهت و تعجب فرو برد.

وی افزود: این عملیات با شلیک پنج هزار موشک و تصرف هفت شهر و شهرک و به هلاکت رسیدن بیش از ۷۰۰ صهیونیست و با اسارت ۱۰۰ها تن از غاصبان همراه بود و توانمندی معجزه آسای نیرو‌های جبهه مقاومت در طراحی و اجرای عملیات اطلاعاتی ونظامی را به رخ جهانیان کشیده شد و شکست را در لانه عنکبوت نشان داد.

این کارشناس مسائل سیاسی دانشگاه یزد گفت: آمار تلفات صهونیستی‌ها نشان داد طوفان مقاومت بزرگترین شکست را در طول ۸۰ سال گذشته به اسرائیلی‌ها وارد کردو هیمنه پوشالی آن‌ها را بر همگان آشکار ساخت و آشفتگی سران غاصبان را نشان داد. 

غفوری خاطرنشان کرد: این شکست طوفانی نشان داد در بین ملت‌های عرب پیروزی‌های پوشالی اسرائیل در سال‌های گذشته نشان از خیانت،  اراده ضعیف و دلبستگی دنیوی سران عربی بوده است و رزمندگان فلسطینی صحنه‌های درخشانی از مقاومت ملت تحت ستم را نشان دادند و ثابت کردند با پشتوانه نسل جوان و اعتماد به وعده الهی به چنان قدرتی دست یافته اند که همه را متعجب کرده است.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول