اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

یزدی خواه: رژیم صهیونیستی هر روز به زوال نهایی خود نزدیک می‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: هجوم هزاران نفر به فرودگاه «بن گوریون» برای خروج از اسرائیل و فرار شهرک نشین ها از شهرک‌های نزدیک به نوار غزه نویدی بر پایان غریب والقوع عمر رژیم پوشالی صهیونیستی است.

یزدی خواه: رژیم صهیونیستی هر روز به زوال نهایی خود نزدیک می‌شود

سید علی یزدی‌ خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در واکنش به عملیات«طوفان الاقصی» ضمن اشاره به آیه ۳۹ سوره حج گفت: نمایش خیره کننده قدرت جوانان پرورش یافته در مکتب محمدی  چشمان خمار و خسته صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را کور کرد.

آیه ۳۹ سوره حج در رابطه با کسانى که جنگ بر آنها تحمیل مى‌گردد اجازه جهاد داده است؛ زیرا آنها مورد ستم واقع شده‌اند و بى‌تردید خدا بر یارى آنها کاملاً توانا است.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: آنها با تکیه بر ایمان و مدد گرفتن از قدرت الهی سر ها و جمجمه های خود را به خداوند متعال آریه داده‌اند و به صفوف دشمن حمله ور شدند.

وی مظلومیت نهفته کودکان، زنان و مسلمانان فلسطینی را در بازوان، قدرت، و همت جوانان مقاومت متجلی خواند و خاطر نشان کرد: این جوانان طومار رژیم صهیونیستی را در هم پیچیدند. 

یزدی خواه با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی با اسم بزک کرده خود زندگی می‌کنند، افزود: آنها در نهان خود در نبرد های نظامی جزو ترسو و بزدل ترین و کم ظرفیت ترین ها هستند و تجربه مقاومت در طول سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۳ نشان داد که دوران افول و سقوط رژیم صهیونیستی هر روز تشدید می‌شود و هر روز به زوال نهایی خودشان نزدیک می‌شوند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس از هجوم هزاران نفر به فرودگاه «بن گوریون» برای خروج از اسرائیل و فرار شهرک نشین ها از شهرک‌های نزدیک به نوار غزه یاد کرد و آن را نویدی بر پایان قریب‌الوقوع عمر این رژیم پوشالی دانست و در ادامه تصریح کرد: کاری نیز از اربابان مستکبر آن‌ها بر نمی آید و آنان نیز همانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی خانه هایشان در آب بنا شده و از خانه های عنکبوت سست تر است.
وی در پایان گفت: درود، رحمت و سلام الهی و  دعای ملت ایران، ملت‌های مسلمان و مظلوم بر این مجاهدان الهی باد.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول