اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مخالفت آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با اهتزاز پرچم کره شمالی

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد که تا زمان حل نشدن مشکلات، پرچم کره شمالی نمی‌تواند در مسابقات به اهتزاز دربیاید.

مخالفت آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با اهتزاز پرچم کره شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای المپیک آسیا (OCA) مدعی شد که در تلاش است تا مسئله بسیار حساس اهتزاز پرچم کره شمالی در بازی‌های آسیایی را حل و فصل کند که برخلاف تحریم‌های آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) است. 

وینود کومار تیواری مدیر اجرایی OCA اعتراف کرد که رسیدگی به این وضعیت خیلی آسان نیست اما تاکید کرد که این سازمان در گفت‌وگوی مداوم با وادا برای دستیابی به یک توافق قابل قبول متقابل است.

براساس اعلام وادا، کمیته مبارزه با دوپینگ کره شمالی با قوانین آنها سازگار نبوده است. بر اساس تحریم‌های وادا، پرچم ملی کره شمالی تا زمانی که مشکل حل نشود نمی‌تواند در رویدادهای ورزشی مهم به جز بازی‌های المپیک و پارالمپیک به اهتزاز درآید. وادا از OCA خواسته است که پرچم کره شمالی را کنار بگذارد یا اینکه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

با همه این شرایط در بازی‌های آسیایی هانگژو پرچم کره شمالی با کسب چندین مدال طلا به اهتزاز درآمد. به نظر می‌رسد کره شمالی قرار است برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند با وادا همکاری کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول