اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مقدم: عملیات «طوفان‌الاقصی» زنگ پایانی برای اشغالگری و تجاوز صهیونست‌ها است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، زنگ پایانی برای اشغالگری و تجاوز صهیونست‌هاست و طی این عملیات غرورآفرین و فاتحانه، نیروهای مقاومت توانستند با حملات نظامی و سایبری به سامانه گنبد آهنین سبب فرار مفتضحانه شهرک نشینان نظامی اسرائیلی شد.

مقدم: عملیات «طوفان‌الاقصی» زنگ پایانی برای اشغالگری و تجاوز صهیونست‌ها است

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با عملیات بی نظیر و پیروزمندانه طوفان الاقصی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حملات گروه‌های مقاومت غزه به متجاوزان رژیم صهیونیستی بخاطر حملات اخیر آن‌ها به زنان، هتک حرمت مسجد الاقصی و عدم تن دادن اسرائیل به تبادل اسرا و در نتیجه عدم جدی گرفتن این هشدارها بود که بسیار بجا و با حجم بالا صورت گرفت و سبب خوشحالی همه جهان اسلام شد.

 وی با اشاره به اینکه این نبرد سایبری کم نظیر سبب ضربه زدن به زیرساخت های رژیم صهیونیستی شده است، بیان کرد: طی این عمیلیات غرور آفرین و فاتحانه، نیروهای مقاومت توانستند با حملات نظامی و سایبری به سامانه گنبد آهنین سبب فرار مفتضحانه شهرک نشینان نظامی چند ده ملیتی صهیونیستی از صحن و سرای مسجدالاقصی و افزایش شمار کشته‌های غیرقابل شمارش صهیونیستی در مجاورت نوار غزه شوند بطوریکه باعث سقوط چند شهرک در اطراف نوار غزه شده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تبریک این نبرد مقتدرانه و امید بخش برای جهان اسلام، تاکید کرد: عملیات متحدانه و ترکیبی طوفان الاقصی از جهت مدت زمان، میزان تلفات و نوع حملات مقاومت علیه اسرائیل غاصب و خونخوار بسیار متفاوت بود و در نتیجه باعث ترس و وحشت صهیونیست‌ها و اسارت افسران عالی‌رتبه‌ اسرائیلی و شلیک هزاران راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها شد.

مقدم در ادامه گفت: این عملیات بی نظیر  مقاومت، پاسخ مقتدرانه جوانان فلسطینی به ابرقدرت های پوشالی جهان و خوار و ذلیل کردن آنها است بطوریکه اسرائیل خبیث از بیم عملیات مقاومت غزه، پایگاه‌های هوایی خود در اطراف غزه را تخلیه کرده و پا به فرار گذاشته است لذا این نبرد به دشمنان اسلام و مسلمانان یادآوری کرد که در کمتر از نصف روزی یک کشور با تجهیزات و امکانات غیر قابل مقایسه با اسرائیل، جنگ زده و اشغالی می تواند کفر و استکبار را از پا درآورد و سبب شگفتی جهانیان شوند.

وی تشریح کرد: دشمنان اسلام با شهادت سردار سلیمانی فقط حضور فیزیکی این سردار بزرگ جهان اسلام را از بین بردند اما سبب شدند که مکتب و راه او بسیار قوی تر از قبل توسط جوانان فلسطینی و مقاومت ادامه داده شود لذا اسرائیل، این غده سرطانی کارش به جایی رسیده که حالا عده ای جوان فلسطینی به این لانه سست عنکبوت حمله می کنند و سبب آمار و تلفات فضاحت بارش در دنیا می شوند بطوریکه آمار تلفاتشان را پنهان می کنند.

این فعال سیاسی توضیح داد: هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی توسط موشکی که بوسیله هلیکوپتر قاسم شلیک شده است این را به اجانب می گوید که سردار شهید سلیمانی زنده تر از قبل در حال غرور آفرینی و پیروزی مقاومت و جهان اسلام است لذا عملیات و نبرد دلاورانه طوفان الاقصی، مهمترین نمونه غافلگیری صهیونیست‌ها و شکست نهادهای اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در برابر گردان های مقاومت فلسطین است.  

مقدم با بیان اینکه این روز با پیروزی مقتدرانه و بی نظیر یکی از ایام الله مهم مقاومت اسلامی است که سبب از بین رفتن ابهت پوشالی اسرائیل و شیطان بزرگ شد، ادامه داد: پیروزی اخیر مقاومت آبروی اسرائیل و حامیانش را باری دیگر بر باد داد و این بار نه در جنگی 22، 12 و 33 روزه بلکه در کمتر از چند ساعت سبب فراری دادن افسران و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم جعلی و غاصب شد. 

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت و دفاع همه جانبه از غزه، لبنان و فلسطین را دفاع اعتقادی خود می داند زیرا سیاست جمهوری اسلامی در مورد مهم‌ترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین، سیاستی ثابت و تغییر ناپذیر، تا پیروزی نهایی و پایان دادن به دوران تجاوز و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی است. 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: این نبرد مقدس و کاری، آغاز دوران جدیدی برای مقاومت و پایان اشغالگری استعمارگران و زمینه ای برای تشکیل جبهه مقاومت عربی متحد و یکپارچه است بنابراین ضروری و لازم است که همه ما و جهان اسلام تا آزادی کامل فلسطین وقدس عزیز در کنار مقاومت بوده و با حمایت، همکاری و اتحاد  همه کشورهای مسلمان و عربی با فلسطین سبب نابودی رژیم جعلی اسقاطیل و ترک آنها برای همیشه از فلسطین اشغالی شویم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول