اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی‌های آسیایی| ملی پوش کبدی: برای داوران فینال متاسفم

ملی پوش کبدی گفت: در بازی فینال به خاطر مسائل داوری همه چیز برگشت و برای آنها متأسفم.

بازی‌های آسیایی| ملی پوش کبدی: برای داوران فینال متاسفم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، فاضل اتراچالی ملی‌پوش تیم کبدی ایران بعد از بازی فینال دو تیم ایران و هند و مباحث داوری که پیش آمد اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی از تیم ایران شاهد بودیم هرچند که در دفاع ایراداتی داشتیم. خوب جنگیدیم و تلاش کردیم ولی در دقیقه آخر به خاطر مسئله داوری همه چیز برگشت و برای تیم داوری که همچین قضاوتی را در فینال داشتند متاسف هستم.

وی افزود: در فینال بازی‌های آسیایی نباید اینگونه قضاوتی صورت بگیرد و یک ساعت زمان بازی را نگه دارند چون همه بازیکنان سرد و کسل شدند. سر ما را با پنبه بریدند و زور فدراسیون جهانی چربید و نتیجه را به نفع هند دادند.

ملی‌پوش تیم کبدی کشورمان گفت: خبرنگاران هندی نیز بعد از بازی درخصوص قضاوت از بازیکنان می‌پرسیدند و خود آنها نیز معتقد به این بودند که تیم ایران شایستگی قهرمانی را داشت و داوری عادلانه نبود‌.

وی افزود: ایرادی که شاید به لحاظ داخلی داشته باشیم این است برخی قوانین داوری ما با فدراسیون جهانی تطابق ندارد و در این مواقع نیز وقتی دو تیم وارد چلنج می‌شوند برنده تیمی است که زورش بیشتر باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول