اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

سردبیر روزنامه ایران: شبکه‌های ضدانقلاب مانند اسرائیل رو به زوال‌ هستند

حسام‌الدین برومند سردبیر روزنامه ایران با اشاره به ناکامی ضدانقلاب در ماجرای آرمیتا گراوند و عملیات طوفان‌الاقصی معتقد است که شبکه‌های ضدایرانی همانند رژیم صهیونیستی رو به زوال هستند.

سردبیر روزنامه ایران: شبکه‌های ضدانقلاب مانند اسرائیل رو به زوال‌ هستند

حسام الدین برومند سردبیر روزنامه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه توانا درباره پروپاگاندای دروغ شبکه‌های فارسی زبان بیگانه در ماجرای بیهوش شدن آرمیتا گراوند در مترو، آبروی رسانه و اعتبار خبر را برای رسانه‌های ضدایرانی فاقد اهمیت دانست و گفت: اغتشاشات سال گذشته یک حرکت سازمان یافته و نقشه بزرگ از سوی دشمن بود. مهم ترین ضلع این اتفاقات برای دشمن، رسانه بود به همین خاطر تمام رسانه‌های خود را پای کار آورد و در سودای تجزیه ایران بود، لذا هزینه‌های هنگفتی را به امید اینکه اغتشاشات به نتایجه برسد،‌ انجام داد.

وی افزود: با وجود همه خوش خیالی‌ها، این اغتشاشات شکست خورد و تجزیه‌ای هم اتفاق نیفتاد و موضوع براندازی یک بار دیگر رسوایی به بار آورد. از آن موقع به بعد تمام شبکه‌های معاند به دنبال این هستند که آن شکستی که اتفاق افتاد را ترمیم کنند، به همین خاطر از شیفت رسانه به شیفت غیر رسانه وارد شدند.

رسانه‌هایی که مخاطب را بی‌شعور فرض می‌کنند

این فعال رسانه‌ای در ادامه گفت: این رسانه‌ها هر خبری و هر دروغی را منتشر می‌کنند؛ حتی دیگر شعوری برای مخاطب قائل نیستند،‌ یعنی دست به حرکات انتحاری رسانه‌ای می‌زنند و در قصه دختری که بیهوش شد، این‌ رسانه‌ها واقعا رسوا شدند. همچنین هیچ استدلال، دلیل، شاهد، نمونه و اتفاقی که ادعای این‌ها را ثابت کند، وجود ندارد. همه افکار عمومی و مردم متوجه شده‌اند که آنان دروغ می‌گویند.

وی به تروریستی بودن شبکه ایران اینترنشنال اشاره کرد و اظهار کرد: رسانه‌هایی مثل اینترنشنال که تغییر هویت دادند و یک رسانه تروریستی هستند امروز در آخر راه‌ هستند و حتی با حرکت‌های انتحاری تروریستی هم راه به جایی نمی‌برند،‌ به همین خاطر مهم ترین موضوع در رسانه که فهم مخاطب و دربرگیری افکار عمومی است را ندارند و فقط رسوایی و رو شدن آن سناریوها و شیطنت‌هایشان باقی مانده است.

تکیه‌گاهی که رو به زوال است

برومند با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که در سرزمین‌های اشغالی توسط گروه مقاومت رقم خورد، گفت: عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد که رژیم صهیونیستی یک رژیم رفتنی است و به این رژیم نمی‌شود تکیه کرد؛ یعنی رسانه‌هایی که از طرف رژیم صهیونیستی پشتیبانی مالی و یا اطلاعاتی می‌شدند امروز وضعیت درامی دارند و موضوع برای آنان هر روز بدتر از روز گذشته است و به این خاطر است که نه تنها در قصه ایران شکست خوردند، بلکه در قصه منطقه و مقاومت هم شکست خوردند؛ به همین دلیل این رسانه‌ها دست به این حرکات می‌زنند.

وی درباره هرگونه روشنگری از طرف خانواده، دوستان و عوامل مترو در رابطه با بیهوشی آرمیتا گراوند که توسط رسانه‌های بیگانه به اجبار و تحت فشار حکومت نسبت داده می‌شود، گفت: این شبهه که از طرف ضد انقلاب مطرح می‌شود، بسیار ناشیانه‌ است. به این دلیل که فیلم‌های دوربین مداربسته مترو همه چیز را روشن کرد و معلوم شد که اصل واقعیت چیست. حتی مردمی که خیلی اتفاقی در آن جریان بودند، آمدند استوری گذاشتند و واقعیت را می‌گویند.

سردبیر روزنامه ایران ادامه داد: هیچ ویدیو مخالفی در این موضوع منتشر نشده است. حتی اتفاقی اگر خلاف این ماجرا بود، همه افرادی که آن جا بودند می‌توانستند با موبایل‌شان ویدیوئی بگیرند، لذا نتیجه می‌گیریم هیچ اتفاقی به این شکل که می‌گویند نیفتاده است و همه این‌ها نشان می‌دهد که اصل واقعیت چیست. حالا طبیعی است که رسانه‌های ضدانقلاب نخواهند واقعیت را ببینند که این ماجرای دیگری است.

برومند درباره دروغ زن زندگی آزادی که مرتبط با این جریانات است، گفت: مردم اصل واقعیت و ماجرا را متوجه شدند و فهمیدند که این جریان دروغ زن زندگی آزادی جریانی است که ریشه در دشمنان ملت ایران دارد و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و رژیم صهیونیستی و پول‌های کثیف برخی کشورها پشت ماجرا بوده است.

وی افزود: در جریان فراخوانی که در سالگرد موضوع اغتشاشات دادند، ضدانقلاب حتی نتوانست جمعیت چند ده نفری هم جمع کند؛ این به خاطر این است که مردم ایران، مردم آگاه و بابصیرتی هستند و توانستند صحنه واقعی را ببینند، به همین خاطر دشمن خیلی از این صحنه ناراحت است.

این فعال رسانه‌ای درباره تحلیل مردم ایران توسط رسانه‌های غربی گفت: مشکل آنها این است که نمی‌توانند مردم ایران را به درستی تحلیل کنند و مردم در صحنه‌های مختلف هم ثابت کردند، با وجود این که اختلافات، مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌هایی وجود دارد اما اساس جهموری اسلامی مورد توجهشان است.

وی خاطر نشان کرد: جریانی که برپایه‌ی دروغ شکل می‌گیرد یک جریان باطل است. امروز دست رسانه‌های جریان انقلاب پر است و توانستند با اطلاع رسانی‌های به موقع به خصوص در جریان دانش آموزی که در مترو بیهوش شد، روایت اول و روایت به موقع، انتشار ویدئو، مصاحبه با دوستان را در پیش بگیرند و همه این‌ها باعث شد که روشنگری خوبی اتفاق بیفتد و دست رسانه‌های ضد انقلاب در این ماجرا خالی ماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول