اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

پیام دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا

دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، هفته فراجا را به فرماندهی محترم فراجا و همه دلاوران دریادل و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و خانواده‌های گرامی به‌ویژه خانواده عزیز شهدای امنیت و جانبازان سرافراز تبریک گفت.

پیام دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
 
«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

امام علی ‌علیه السلام:
الجُنُوُد بِإذنِ اللَّهِ حُصُونُ الرَّعیَّةِ وَ زَینُ الوُلاةِ وَ عِزُّالدِّینِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَیسَ تَقُومُ الرَّعِیِّةُ إلّا بِهِم
سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت‌‌اند و کار شهروندان، جز به آنان استوار نمی‌شود.
نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است. «رهبر  معظم انقلاب اسلامی مد ظله‌العالی»
بار دیگر ایام هفته انتظامی فرا رسید تا فرصتی مغتنم برای مرور مجاهدت‌های خالصانه، زحمات ارزنده و پرخیر و برکت شما افتخار آفرینان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد. خدمات ارزنده، بی‌بدیل و سختی‌هایی که زمان و مکان نمی‌داند و شب و روز نمی‌شناسد. حفظ و حراست از مرز‌ها، بیابان‌ها، جاده‌ها و روستا‌ها و شهر‌ها، خشکی‌ها و دریا‌ها و جای‌جای این سرزمین پهناور در تمامی لحظات، بدون شک راوی این حقیقت و گویای این مدعاست که شما عزیزان همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت عزیز ایران اسلامی به‌منظور ضمانت امنیت و تمامیت ارضی، افزایش عیار معنویت و اخلاق در فضای جامعه به‌کار بسته‌اید‌.
بدون تردید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ امنیت، التزام و انضباط اجتماعی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله‌العالی نهادی انقلابی است که با حضوری گسترده در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم به پاسداری از ارزش‌های والای نظام اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد. توجه به معنویت، اخلاق و پیشرفت با محوریت عدالت، استقلال، آزادی و عزت ملی و مرزبندی با دشمنان امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی، مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه‌روزی شما مأموران خدوم و از جان‌گذشته‌ای است که با صلابت و قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون‌ستیزان، جامعه‌گریزان و هنجارشکنان مردانه ایستاده‌اید.
اقدامات به‌موقع و به‌جای شما عزیزان، و نیز حضور جهادی و مؤثرتان در جنگ ترکیبی سال گذشته و در مقابله با آتش‌افروزان و اغتشاش‌گرانی که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند، مایه غرور و سرافرازی نظام اسلامی شد و رضایت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را به ارمغان آورد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبریک هفته انتظامی به فرماندهی محترم فراجا و همه دلاوران دریا دل و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و خانواده‌های گرامی به‌ویژه خانواده عزیز شهدای امنیت و جانبازان سرافراز، دوام توفیقات روز افزون شما دلاور مردان و شیر زنان حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی را در همه عرصه‌های خدمت، به فضل پروردگار و تحت عنایات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را مسئلت دارد.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول