اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه‌های فرهنگی شرایط رونق مساجد را فراهم آورند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: دستگاه‌های فرهنگی متولی مساجد می‌بایست شرایط رونق مساجد و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مساجد را فراهم آورند تا بیش از پیش بتوانیم در مقابله با تهاجمات دشمن مقابله کنیم.

دستگاه‌های فرهنگی شرایط رونق مساجد را فراهم آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، صبح امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی نشست تخصصی خانواده ایمن، رسانه و فضای مجازی با حضور احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، انقانی مدیر دبیرخانه رسیدگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، سمیعی رئیس پلیس فتای شهرستان و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه مساجد را پایگاه‌های اصلی مبارزه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن دانست.

احمد جوانمرد ادامه داد: مساجد همیشه به مثابه سنگر فرهنگی تلقی شده و همواره از مواضع فرهنگی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع نموده است.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های فرهنگی متولی مساجد می‌بایست شرایط رونق مساجد و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در مساجد را فراهم آورند تا بیش از پیش بتوانیم در مقابله با تهاجمات دشمن مقابله کنیم.

انقانی مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم در این نشست گفت: دولت مردمی نگاه ویژه‌ای به مساجد داشته و در تلاش است مساجد به جایگاه اصلی خود بازگردند و دبیرخانه استان دراین راستا از هیچ تلاش فروگذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌بایست با انعکاس فعالیت‌های خود در سامانه فهما موجبات رونق روز افزون کانون خود را فراهم آورند.

سروان سمیعی رئیس پلیس فتای شهرستان زرندیه هم در این نشست مطالب مبسوط تخصصی در خصوص نحوه استفاده از فضای مجازی و پیشگیری از تخلفات و سوء استفاده‌های صورت گرفته در این فضا ارائه داد.
پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول