اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بازی‌های آسیایی| امینی: بار مدال همیشه روی دوش کشتی است

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان امروز ۴ طلا کسب کنند.

بازی‌های آسیایی| امینی: بار مدال همیشه روی دوش کشتی است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، احسان امینى در پایان مسابقات مقدماتى چهار وزن دوم کشتى آزاد و فینالیست شدن ۴ کشتى گیر ایرانى اظهارداشت: تا الان که نتایج خوبى گرفتیم و خدا را شکر چهار فینالیست داریم. انشالله بچه ها تلاش کنند و بتوانند عصر امروز طلا بگیرند چون طلاى بازى هاى آسیایى خیلى با ارزش تر است. بچه ها کشتى هاى خوبى گرفتند و امیدوارم در فینال هم این روند را ادامه دهند. 

وى در خصوص اینکه در روز پایانى همه در انتظار کسب مدال طلا از سوى کشتى گیران هستند، عنوان کرد: همیشه همینطور بوده و بار مدال هاى بازى هاى آسیایى و المپیک روی دوش کشتی بوده است. امیدوارم همه کشتی گیران امروز بتوانند طلا بگیرند تا توقعات برآورده شود. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: داوران کمی حساس شدند چون مدال ها باید تقسیم شود. به نظر می رسد کمی شیطنت می کنند اما امیدوارم بچه ها مثل صبح طوری کشتی بگیرند که هیچ حرف و حدیثی‌ باقی نماند. 

امینی در رابطه با دیدارهای فینال و رقبای کشتی گیران ایرانی گفت: کار مجتبی گلیج سخت تر از بقیه است. حریفش دو هفته قبل قهرمان جهان شده و سعداله یف و اسنایدر را شکست داده است. امیدوارم گلیج هم بتواند کشتی خوبی بگیرد. 

وی در خصوص حضور تماشاگران ایرانی در سالن اضافه کرد: همه جای دنیا کشتی طرفدار دارد و ایرانی ها در سالن هستند. از تماشاگران تشکر می کنم و امید‌وارم خوشحال به خانه برگردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول