اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با مخالفت سازمان لیگ، تصمیم گیری برای میزبانی از استقلال به فردا موکول شد

تصمیم گیری در مورد برگزاری دیدار 2 تیم مس رفسنجان و استقلال به فردا موکول شد.

با مخالفت سازمان لیگ، تصمیم گیری برای میزبانی از استقلال به فردا موکول شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 2 تیم مس رفسنجان و استقلال تهران فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند و این در حالیست که محل میزبانی این دیدار و حضور تماشاگران در ورزشگاه تبدیل به حاشیه‌ای جدی برای این مسابقه شده، به طوریکه علی خطیر مدیرعامل استقلال پس از بگومگو با سعید فتاحی معاون باشگاه مس رفسنجان در برنامه زنده تلویزیونی، ضمن اعلام اینکه ورزشگاه جدید شهر رفسنجان مورد تایید شورای تامین است، هشدار داد که در صورت بدون تماشاگر بودن مسابقه، آبی‌های تهران به زمین نخواهند رفت.

در این خصوص ابتدا طبق مصوبه‌ در جلسه مسؤولان ذی‌ربط و با تایید شورای تامین رفسنجان قرار بوده این دیدار در ورزشگاه شماره یک شهدای مس و با حضور تماشاگران برگزار شود اما سازمان لیگ پس از بازدید ناظر مسابقه از این ورزشگاه، به دلیل مسائل فنی مانند کیفیت چمن، مخالف برگزاری بازی در این زمین است.

به همین خاطر قرار است فردا جلسه شورای تامین شهر رفسنجان برگزار شود و این نهاد در خصوص برگزاری بازی در زمین شماره ۲ شهدای مس با حضور یا عدم حضور تماشاگر و یا انتقال بازی به شهری دیگر، تصمیم گیری کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول