اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظفری:‌ گل تیم شمس‌آذر را داور ندید+ فیلم

کارشناس داوری فوتبال گفت: با تصاویری که روز گذشته در تلویزیون منتشر شد تصور کردم این توپ گل نشده است اما امروز با شگاه تصاویر دیگری منتشر کرد که مشخص شد داور گل سالم این تیم را ندیده است.

مظفری:‌ گل تیم شمس‌آذر را داور ندید+ فیلم

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحنه گل جنجالی شمس‌آذر به ذوب‌آهن که روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد اظهار داشت: در تصاویری که از تلویزیون پخش شد به دلیل خطای دید تصور کردم که دروازه‌بان به تور خورده و توپ به تیرک دروازه برخورد کرده است اما امروزاز باشگاه شمس‌آذر با من تماس گرفتند و تصاویری از زاویه دیگر را در اختیار من قرار دادند که نشان می‌دهد توپ کاملا گل شده و به تور دروازه خورده است.

وی افزود: در تصاویری که از زاویه جدید قابل مشاهده است  توپ کاملا به تور دروازه برخورد می‌کند و کاملا مشخص است که یک گل سالم به ثمر رسیده و داور آن را ندیده است. جالب این است که برخی بازیکنان حاضر در صحنه هم متوجه این مسأله نشدند و هیچ واکنش یا اعتراضی به این صحنه نداشتند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول