اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای پروژه «سبک زندگی ایرانی اسلامی» در دانشگاه علوم پزشکی قم

کلان پروژه «سبک زندگی ایرانی اسلامی» از سوی وزارت بهداشت با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اجرایی می‌شود.

اجرای پروژه «سبک زندگی ایرانی اسلامی» در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، رحیم عالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در راستای عمل به برنامه های بالادستی و ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برنامه های متنوعی به دانشگاه ها ابلاغ شده است افزود: از جمله اهداف مورد نظر در برنامه ششم توسعه کشور، نقشه جامع علمی کشور و برنامه تعالی دولت سیزدهم است که وزارت بهداشت و درمان اقدام به تعریف ماموریت های کلان مساله محور و کاربردی در سال 1401برای هریک از دانشگاه ها نموده است.

وی ادامه داد: در این راستا ماموریت کلان پروژه سبک زندگی ایرانی اسلامی طی نامه شماره 6386/700/د در تاریخ هشتم بهمن 1401 به دانشگاه علوم پزشکی قم تکلیف و واگذار شد و وزارت متبوع برای حصول اطمینان از راهبری دقیق، استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاه و حسن انجام طرح های ابلاغی مسوولیت اجرای آن را به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح کشور واگذار کرده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای اجرای این ماموریت کلان تیم توانمندی از اعضای هیئت علمی مرتبط(بیش از 20 نفر) در جلسات متعدد اقدام به تنظیم برنامه اجرایی نمودند. 

عالی افزود: برنامه ارائه شده از سوی این دانشگاه بعد از دفاع از طرح پیشنهادی به تصویب وزارت بهداشت رسیده و به دانشگاه ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: آزادبخت عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان مدیر اجرایی این کلان پروژه تمامی امور راهبری اداری، مالی و علمی را بر عهده دارد.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول