اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پردیس ۳۰ نفر از معتادین متجاهر جمع‌آوری شدند.

جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات این فرماندهی طی روزهای اخیر و جمع‌آوری ۳۰ نفر از معتادین متجاهر از سطح شهرستان، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر و خطرناک برای زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم اجرا شد.

وی گفت: طی اجرای این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک توسط ماموران پلیس جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: البته این نوع برخورد قهری با معتادین در مرحله بعدی به نفع خود فرد است چرا که پلیس پس از دستگیری، معتادین را به مراکز ترک و بازپروری جهت داشتن آینده‌ای بهتر تحویل می‌دهد.

سرهنگ صارمی جمع‌آوری معتادان خیابانی و متجاهر را در جهت تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم دانست و عنوان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و یا توضیح مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

پایان کار سارق محتویات خودرو در پردیس

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی گشت‌زنی هدفمند عوامل کلانتری ۱۱ پردیس در شهرستان پردیس به یک نفر که در حال سرقت قطعات خودرو بوده مشکوک می‌شوند.

فرمانده انتطامی شهرستان پردیس افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پردیس با استفاده از شگردهای پلیسی و سوالات هدفمند متوجه شدند فرد، سارق سابقه‌دار محتویات خودرو می‌باشد.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم به 4 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرده است، ابراز کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراجع مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کشف سیگار قاچاق در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس همچنین از کشف ۲هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق با تلاش ماموران انتظامی خبر داد و افزود: به دنبال اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ پردیس مبنی بر دپوی سیگار قاچاق توسط دکه‌ای در پردیس موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ صارمی گفت: در ادامه با حضور ماموران در محل و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از دکه مذکور ۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مهمترین راه‌های حمایت از تولید داخلی و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به طبع آن ایجاد نارضایتی در صنف تولیدکنندگان داخلی می‌باشد، است.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول