اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساخت مدرسه در ۲۰۰ روستای لرستان تا سال آینده

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سعی داریم که امسال و سال آینده در ۲۰۰ روستا که کانکس دارند، مدرسه بسازیم، در حال حاضر هم ۵۰ مدرسه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

ساخت مدرسه در  ۲۰۰ روستای لرستان تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از نورآباد، یونس بهاروند ایران نیا در حاشیه افتتاح مدرسه ۳ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد نورآباد، مدرسه ۳ کلاسه امام رضا(ع) روستای شترمل و مدرسه ۲ کلاسه امام جواد (ع) روستای کشورزه که به مناسب هفته وحدت و به نیابت از ۶۵۵۵ شهید استان لرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان، فرماندار دلفان و دیگر مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع محرومیت در همه زمینه‌ها از جمله مدرسه سازی باید همه ارگان‌ها و خیرین مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مدرسه ۳ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد با مشارکت خیر محترم ساکن قم و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در شهرستان دلفان ۳۳ پروژه غیر از پروژه‌های عادی در مناطق محروم و دور افتاده در دست اقدام داریم، عنوان کرد: ۳۳ پروژه‌ای که تاکنون کانکس بودند، ازاین تعداد ۱۲ پروژه آماده بهره‌برداری است، مابقی هم جزو برنامه‌های اداره کل نوسازی است.

بهاروند ایران نیا گفت: سعی داریم که امسال و سال آینده در ۲۰۰ روستا که کانکس دارند، مدرسه بسازیم، در حال حاضر هم ۵۰ مدرسه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

 وی تاکید کرد: مدارسی که در روستاها ساخته می‌شوند، مشابه مدارس شهری است، زیرا ما به دنبال عدالت آموزشی در همه مناطق هستیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول