اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خدمات رایگان دندانپزشکی برای رانندگان تاکسی‌ در بوشهر

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از رایگان شدن خدمات دندان پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر خبر داد.

خدمات رایگان دندانپزشکی برای رانندگان تاکسی‌ در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، رضا فرشیان رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات پیش بینی شده خدمات مختلفی همچون معاینه، عصب کشی، پرکردن، جراحی و کشیدن دندان به طور کامل رایگان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با خدمات زیبایی دندان مانند روکش و لمینت نیز تنها هزینه مواد اولیه از رانندگان دریافت می شود و رانندگان مشمول پرداخت هزینه دستمزد نیستند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در فاز نخست طرح خدمات رایگان دندان پزشکی برای بیش از ۱۵۰ راننده تاکسی اجرایی شده و در فاز دوم نیز تلاش می شود این خدمات برای رانندگان اتوبوس های درون شهری نیز فراهم شود.

وی اظهار کرد: این خدمات با هدف حمایت از رانندگان کم بضاعت ارئه خواهد شد که امیدواریم موجب رضایت مندی کامل جامعه هدف شود.

فرشیان افزود: بدون تردید رضایت حداکثری رانندگان در ارتقاء سطح کمی و کیفی کار رانندگان تاثیر بسزایی دارد بر همین اساس تلاش می شود تا در حد ظرفیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر خدمات ویژه‌ای به رانندگان ارائه شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول