اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترخیص ویژه خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح فوق‌العاده ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه خبر داد.

ترخیص ویژه خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی

 اصغر زارع رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفته انتظامی تمام مراکز خدمات‌رسان پلیس راهور استان اصفهان شامل واحد شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک، واحد صدور گواهینامه، واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و همچنین امور آموزشگاه‌ها به صورت مضاعف به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: تمام این خدمات که به طور عادی از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ انجام می‌شدند با ۲ ساعت افزایش ساعت کاری تا ساعت ۱۶ به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

زارع از ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه خبر داد و گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی توانند با مراجعه به واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت وسایل نقلیه خود را با پرداخت ۵۰ درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال ۹۴ هیأت دولت به مدت ۱۵ روز ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: البته این تسهیلات شامل مالکانی که وسایل نقلیه آنها دارای دستور قضائی است، نمی‌شود و این وسایل نقلیه تا زمان حکم ترخیص از سوی مرجع قضائی در توقیف خواهند ماند.

پایان پیام ۶۳۱۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول