اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد اینچه‌برون قبل از سفر رئیس‌جمهور

استاندار گلستان گفت: اساسنامه و طرح جامع منطقه آزاد اینچه‌برون انجام شده‌است و تلاش داریم تا قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان، هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شوند.

انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد اینچه‌برون قبل از سفر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی محمد زنگانه صبح امروز در هفتادودومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن اجتماعات فرمانداری گنبدکاووس اظهارکرد: اساسنامه و طرح جامع منطقه آزاد اینچه‌برون انجام شده‌است و تلاش داریم تا قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان، هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شوند.

وی با اشاره فضای بد رسانه های استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه فضای رسانه های استان گلستان ضدتوسعه و بر خلاف منافع استان است و افرادی که دلسوز استان نیستند از پشت ضربه می‌زنند‌.

استاندار گلستان خاطرنشان‌کرد: انتظار می‌رود از خدمتگزاران حمایت شود. فرصت شکرگزاری و سپاسگزاری به خوبی در مدیران ترکمنستان دیده شد و انتظار می‌رود چنین فضایی هم در این استان ایجاد شود.

 

وی در خصوص کریدور شمال به جنوب  از استان گلستان به ترکمنستان ادامه داد: ایجاد کریدور شمال به جنوب از بندر ترکمن به بندر خشک به طول ۲۳۰ کیلومتر تا ترکمنستان باعث توسعه بازار مرزنشینان خواهدشد و این پروژه به سرعت در حال پیشروی است.

زنگانه گفت: این پروژه با وزیر امور خارجه ترکمنستان و استاندار بالکان مورد بررسی قرار‌گرفت و با انگیزه در حال انجام است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در سفارتخانه‌های کشورهای همسایه، افرادی با تجربه از استان گلستان به عنوان رایزن اقتصادی و یا افرادی در جایگاه دوم و سوم مستقر شوند تا با رایزنی این افراد باعث توسعه استان شده و یار و یاور ما در این کشورها باشند.

 

استاندار گلستان ابرازکرد: تشکیل ۱۹۲ جلسه کارگروه تسهیل و موانع تولید در استان و اجرا شدن ۸۰ درصد مصوبات اتفاق خوبی در راستای توسعه صنعت استان است.

وی یادآور شد: سیاست انقباظی بانک‌ها در برخی از سرمایه‌گذاری های بزرگ و به صورت موردی برداشته‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول