اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پروژه سوم مهساسازی ضدانقلاب هم شکست خورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه تهران ماجرای افت فشار یک دانشجوی دختر پردیس کشاورزی را تشریح کرد.

پروژه سوم مهساسازی ضدانقلاب هم شکست خورد

نیما شایان مدیر ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ماجرا را اینطور شرح داد: روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۵، پرسنل انتظامات پردیس دانشکده کشاورزی با یک مورد قانون‌شکنی و هنجارشکنی در نقطه‌ای از دانشکده مواجه شده و بر حسب وظیفه به مواجهه با دو دانشجوی قانون‌شکن پرداخته و به ایشان تذکر می‌دهند.

شایان به درخواست یکی از این دانشجویان از مامور انتظامات جهت منتقل نشدن موضوع ناهنجاری به والدینش اشاره کرد و توضیح داد: نهادسازی صورت گرفته به منظور تقویت ارتباط دانشگاه با نهاد خانواده دارای سابقه طولانی است و یک جنبه از آن همیاری دانشگاه و خانواده در پرداختن به موضوعات تربیتی دانشجو و هدایت درست است.

مدیر ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران افزود: یکی از این دانشجویان در پی استرس ناشی از احتمال انتقال موضوع ناهنجاری به خانواده‌اش، به درمانگاه واقع در پردیس مراجعه می‌کند و پس از حدود نیم ساعت و اطمینان از بهبودی، دانشجو به سلامت از درمانگاه مرخص و از دانشگاه خارج می‌شود.

مسؤول ارتباطات و رسانه دانشگاه تهران در ادامه به تحریف و دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند اشاره کرد و اظهار کرد: آنچه که در رسانه‌های معاند و برخی اکانت‌های فضای مجازی در خصوص اتفاق دانشکده کشاورزی کرج گفته می‌شود، ترکیبی از بزرگنمایی، وارونه‌نمایی و القاگری و دروغ‌پردازی را در خود دارد که همه اینها شگرد دشمن در ساماندهی عملیات روانی علیه فضای دانشگاه است.

رسانه‌های معاند مدعی درگیری کلامی و فیزیکی حراست و این دانشجو شده بودند.

تنها ۵ رسانه ضدایرانی در اغتشاشات سال گذشته و پروژه امنیتی مهسا امینی رکورد ۳۸ هزار دروغ در ۴۶ روز را ثبت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول